snoFFeLL Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei, mitt navn er PEtter og jeg trenger noen saftige tips til ny pc! Søker ny pc, og fra før av har jeg 512 ddr ram, ATI Radeon 9800PRO, kabinett, mus høytalere og tastatur! Budsjettet mitt ligger på ca 6000 (uten skjerm) kan godt komme med tips som overstiger den litt, og "understiger" den litt, helst den siste veien! Pc'n blir nesten bare brukt til spilling av diverse spill. Det går mest i Cs, Rome total war. Trenger din hjelp, venligst svar meg! TAKK !!! Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvilken type RAM er det du har ? PC3200, PC2700, PC2100 ? Regner meg at det er DDR ram du har fra før selvsagt Når du sier du har kabinett, inkluderer dette at du har en strømforsyning også? Isåfall, hvilken. Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Denne kan kanskje gi deg en ide om hva du kan sette sammen, prisen ligger en høvding over dog. Tror uansett at du vil få mest ytelse ut av det budsjettet med en sak bygd på amd 754. Vær likevel klar over at det ikke er like framtidsrettet som 939. Det sagt så blir det jo sluppet n4-hovedkort med agp-slot nå. Lykke til på jakten Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Behold 9800pro-kortet, liten vits i å oppgradere det innenfor ditt budsjett Har du ram raskere enn pc3200 kjøper du en brikke til, funker fint. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei, og velkommen til forumet. Jeg anbefaler deg å lese annonseringen/stickyen øverst i dette forumet som heter Mal for spørsmål i denne kategorien,les FØR DU POSTER. Der står det noen ord om hvordan emnefelt i denne kategorien bør se ut. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Jeg har endret emnefeltet ditt nå, husk å lage et beskrivende emnefelt neste gang. Lenke til kommentar
snoFFeLL Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg vet ikke hvilken rambrikke jeg har:P Men står dette på rambrikken, så kan jeg nok finne det ut? Jeg har IKKE strømfosyning så jeg trenger det også! Det gjør ikke så veldig mye om budjettet overstiger litt, tåler nok det! Lenke til kommentar
snoFFeLL Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Rambrikken ble kjøpt for va 1 år siden, og kostet ivertfall ikke mer enn 800,- Kanskje det hjalp bittelitt ivertfall? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå