Loke-- Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Etter det formaterte jeg og installert XP, men når jeg skal installere ting fra CDer funker det ikke og dataen henger seg :S . skal jeg oppgradere noe software isåfall hva ? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Eg har hatt noko liknade problem 1. formanterte 2. etter formanteringa gjekk eg inn på xp Etter 5 min uten brann mur var heile pc`n FULL i dritt virus osv . Kan hende det er det samme som har hendt med deg... Prøv å formantere ein gang til vis du gidder Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 husk alltid å trekk ut nettvarkskabelen før dere har instalert antivirus, jeg pleier ikke å putte i kabelen før jeg har lagt inn SP1 og all annen software Prøv igjen Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 husk alltid å trekk ut nettvarkskabelen før dere har instalert antivirus, jeg pleier ikke å putte i kabelen før jeg har lagt inn SP1 og all annen software Prøv igjen Jah det har eg brukt etter den gangen kjerra klikka.... antivurs + brannmur... Så er det online Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå