Gå til innhold

Checking consistency, hva skjer!?!

Anbefalte innlegg

Hvilket program bruker jeg for å sjekke hardisken og reparere eventuelle consistency feil? Ikke kom med scandisk eller noe Microsoft piss, like før jeg tar første fly over til Bill og gjør meg fortjent til 21 år i buret. Så sykt mye kødd med maskinen for tiden. Hver gang jeg booter opp maskinen bruker den fem år på å sjekke consistency, finner ingen bad sectors, men den deleter indexer på filene, for deretter å ta recovery på dem!? Hvorfor det? Hva kan jeg kjøre av program på maskinen for å fikse slike problemer, skjer hele tiden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, hva kan problemet være... Jeg tok ut de to S-ATA 200 GB diskene mine, slik at det kun stå i en raptor 37GB disk som har OS på, da startet den som normalt, men ved å bruke de to 200 GB diskene nekter den, da gr det dødstregt, og da mener jeg bokstavelig talt 30 minutter, UTEN at noe skjer... Hva feiler det diskene, og hvordan fikser jeg det? De er jo splett nye, snakker om en og en halv uke gammel, kan begge ta turen samtidig? Windows finner ikke noen badsectors når den kjører consistency check (de to-tre gangene den har kommet så langt)... Noen som har peil?

EDIT: Nå funker reboot med diskene i, men får fremdeles delayed write failure...

Det merkeligste er at på diskene er alle mappene der, men ingen filer vises, Tar jeg på properties, står det atdiskene har alt innholdet i megabytes, men kan bare ikke se filene..

Endret av Trancton
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...