C4mpi Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei! Pappa spurte meg akkurat om det går an å overføre spill med bluetooth/IR. Jeg trodde ikke det gikk men jeg må være sikker, derfor spør jeg dere spørsmålet pappa stilte: Kan man over spill med bluetooth? Mobilene er: k700i til Z600.. Takker for alle (positive) svar Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Ja, man kan bruke for eks dette programmet: http://www.christersson.org/index.php?page=software_sendfile Edit: Oops skjønte ikke at det var mobil til mobil, trodde det var fra pcen. Men det går jo ann å prøve å sende Endret 8. februar 2005 av espeneppi Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nei, du kan ikke sende installerte spill fra en telefon til en annen. Har du derimot bare spill filen (.jar) liggende i galleriet ditt kan du sende den til en annen telefon. Men du kan jo ikke installere et spill når fila ligger på telefonen da... Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 det var det jeg også trodde, men pappa stolte ikke på MEG vettu. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvis man da har et .jar fil på pc-en, skal man da bare sende den til mobilen da eller må man gjøre noe med den først? Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Den "gamle" telefonen min (N6600) kunne sende spill jeg hadde på telefonen til en annen. Jeg brukte FExplorer til dette. Fant instalasjons filen og sendte den. Telefonen jeg har nå (N6260) kan ikke dette, pga at Nokia har lagt inn en sperre for dette Vet ikke helt om det var dette du lurte på.... ps: dette gjelder for Symbian telefoner! Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvis man da har et .jar fil på pc-en, skal man da bare sende den til mobilen da eller må man gjøre noe med den først? .jar fila sender du rett til telefonen ja! Lenke til kommentar
danny123 Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 jeg prøver å overføre jar filer og jad filer over til minnekortet...finner dem på minnekortet i telefonen, men får ikke åpnet! men jeg sender jar/jad til en annen tlf da går det med en gang.. hva er feilen? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvilken annen telefon sender du til? Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 9. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2005 Hvilken annen telefon sender du til? ......Mobilene er: k700i til Z600.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 Mente ikke til deg, C4mpi. Beklager. Burde quota danny123. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. mars 2005 Del Skrevet 11. mars 2005 har lengtet etter dette selv.. skulle sende over fra min K700 til min brors K500.. men gikk ikke an å sende noen spill hvis dere finner et prog elsn som lar det gå an så si fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå