Trancton Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Jeg var afk en times tid, når jeg kommer tilbake står det plutselig hvilket program jeg ønsker å kjøre et program med, slik som kommer når en sitter i CD etc... Jeg tenkte ikke noe på det og fortsatte med det jeg holdt på med. Når jeg så skal tilbake til maskinen seinere står det bliutselig device write failure, could notwrite to disk E:.... Hva i helve..... Jeg rebootet maskinen siden Windows explorer ikke funket, nå plutselig hver gang jeg booter opp går det driiiiiit tregt og den sier hele tiden den må sjekke consitency på disk E og av og til D! Hva skjer!? Maskinen er en og en halv uke gammel!! Alt er nytt, jeg hadde akkurat det samme problemet med maskinen jeg hadde tidligere, derfor jeg kjøpte nye maskin. Diskene på den gamle var plutselig føkka, bad sectors etc. Bare problemer. Nå har jeg kjøpt helt nytt utstyr for hele maskinen, og samme dritet!!! Hva skjer!? Under disk checkingen under oppstarten sletter den en hel haug med filer/indexer etterfulgt av filnavn på alle filene, deretter står der recover.... Hva i hel... skjer, er det virus eller? Har jo norton på maskinen, men som vanlig er det noe forbanna dritt, nekter å oppdatere seg, live update funker ikke... Vetta faen hvorfor, det er jo originalt, fulgte med maskinen, etter ejg installerte office, får jeg abre opp at norton ikke støtter den repair funksjonen. Endret 8. februar 2005 av Trancton Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kan ikke akkurat heller si hva som skjer når jeg leser den topicen. Med andre ord; bytt topic før moderator kommer og stenger denne threaden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå