hkallestad Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvor stor er originalvifta i xbox og hvilken spenning kjører den på(12V???) , noen som har peiling. Blir sikkert mye stillere med en papst vifte eller noe sånt. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Org vifte er 70mm elns. Blir myyye stillere med papst ja, men må kutte og tilpasse litt i kassa, men det er verdt det. Org vifte kjører på rundt 7volt ville jeg tippe. Blir den satt til 12volt, så klarer man nesten ikke å være i samme rom som den.. Lenke til kommentar
hkallestad Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Er det ikke standardstørrelse på originalviften da? Kan vel bare hive i en 70mm papst uten å kutte vel? Det er vel med 80 mm viften at en må kutte i kabinettet? Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Du kan sikkert sette i en 70mm papst ja. Edit: Kan hende at du må kutte litt pga at xbox vifta ikke er lik "standard" vifter.Skal ikke si det helt sikkert fordi jeg ikke har satt i 70mm i xboxer før.. Endret 8. februar 2005 av _LA_ Lenke til kommentar
b_cybe Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Du må nok kutte ja.... selv satte jeg derfor like så godt inn en 80mm vifte... edit: Mener å huske at den kjører på 7 eller 7.5V eller noe sånnt. Funker fint med en vanlig 12V vifte... den går bare saktere. Kan evt. gjøre diverse endringer for å få den til å kjøre på 12V. Er noen bruksanvisninger på dette hos xbox-scene... Endret 8. februar 2005 av b_cybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå