Pepsi Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Litt vanskelig å forklare hva jeg mener i tittel-feltet, men altså: Er det noen som vet hvordan jeg feks. kan klippe ut et refreng på en MP3 sang og lagre det som ringetone på min mobil? Takker for alle svar :-) Lenke til kommentar
PoW Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Google er din venn.. Raskt søk på mp3 editor: http://www.google.com/search?hl=no&q=mp3+e...nG=S%C3%B8k&lr= Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Mp3DirectCut Fiksa linken ... Endret 8. februar 2005 av C4mpi Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Posting i feil kategori vil føre til at tråden blir stengt og flyttet. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til utestengelse. Tråder som "Hvilket skjermkort skal jeg velge?" hører åpenbart hjemme under skjermkortkategorien, om den blir postet i "Annet om hardware" blir den så stengt og flyttet til "Feilpostet". Er du i tvil, poster du der du tror det passer best og kontakter moderatorene via rapporter-knappen og ber om evt. flytting av tråden.Stenges på grunn av feilposting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg