Gjest Yoshi Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Fant noen bilder på nettet her om dagen av en ny Motorolatelefon. Den likner veldig mye på V6xx-serien, bortsett fra kamera på innsiden av flippen! Regner med at denne vil ha 3G når den kommer., Hvis den kommer selvfølgelig. Fant ikke noe om dette på motorolas sider, så det er vel et veldig godt kvalifisert rykte. Vi får håpe den dukker opp. Kameraet ser ut som det er egnet til videotelefoni. Skjermen er blitt litt større. Menyen minner litt om e398s meny. Fikk ikke tak i et veldig bra bilde, men hvis jeg finner et bedre sier jeg fra. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Stilig, hvilken side? Ingen flere spesifikasjoner? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 HEFTIG!! Finnes den i svart?!? Hvor fant du den? Forteller du ikke broren din slikt? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Skal se hva jeg finner av specs og slikt. Finner ikke bilder på sider. Søkte å V600, så kom det opp et dokument med en oppfølger. Det står på litt rart fransk. Jeg snakker littegranne fransk selv, men nok til å skjønne at dette ikke er helt godt. Tror de bare har brukt et oversettelsesprogram. Skal prøve å oversette tilbake med et dårlig oversettelsesprogram jeg har her på pcen. Legger ut flere bilder så snart jeg finner flere. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Legger ut noen flere bilder. Specsa jeg klarte å oversette var: 1,23 mpkamera uttapå VGAkamera inni 3G 32mb internminne minnekort(står ikke noe om hotswap) blåtann 2.0 Ir 64-stemmers polytoner interndisplay: TFT, 262k farger, 176x220 eksterndisplay: TFT, 65k farger, 108x108 e-postklient GPRS klasse 10 EDGE Tror det stod noe om TV-mottak også. Det hadde vært stilig. Endret 9. februar 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Klarer ikke legge flere bilder i et innlegg. Har ett til. Bildene er dessverre litt lavt oppløst. Og litt diffuse. Den svarte flekken under skjermen se rlitt herpa ut. Kanskje bildet ikke er ekte? Sikkert noen prototyper detta. Endret 9. februar 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Legger ut noen flere bilder.Specsa jeg klarte å oversette var: 1,23 mpkamera uttapå VGAkamera inni 3G 32mb internminne minnekort(står ikke noe om hotswap) blåtann 2.0 Ir 64-stemmers polytoner interndisplay: TFT, 262k farger, 176x220 eksterndisplay: TFT, 65k farger, 208x208 e-postklient GPRS klasse 10 EDGE Tror det stod noe om TV-mottak også. Det hadde vært stilig. Tviler litt på den oppløsingen på den eksterne skjermen. Hvis den stemmer burde de byttet om innnerskjermen med ytterskjermen... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Legger ut noen flere bilder.Specsa jeg klarte å oversette var: 1,23 mpkamera uttapå VGAkamera inni 3G 32mb internminne minnekort(står ikke noe om hotswap) blåtann 2.0 Ir 64-stemmers polytoner interndisplay: TFT, 262k farger, 176x220 eksterndisplay: TFT, 65k farger, 208x208 e-postklient GPRS klasse 10 EDGE Tror det stod noe om TV-mottak også. Det hadde vært stilig. Tviler litt på den oppløsingen på den eksterne skjermen. Hvis den stemmer burde de byttet om innnerskjermen med ytterskjermen... UPS! Skulle stå 108x108. Min feil, sorry. Oppløsningen på innerskjermen er jeg ikke sikker på, men sannsynligvis er det bare 176x220. Forhåpentligvis mer. Legger ved et bilde av noen som bruker den. Ser ut som noe spill eller noe på skjermen. Hvis man ser litt nærme kan det se ut som det er fake. Kanskje noen som har hatt det gøy og laget falske bilder og lagt dem ut på nettet. Det dokumentet så litt tvilsomt ut også. Endret 9. februar 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det ser ikke ut som han holder mobilen.... Tror bildene er Photoshopet. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det ser ikke ut som han holder mobilen.... Tror bildene er Photoshopet. Vel... Bildet er ikke av de beste, men den hånda holder rundt telefonen som jeg ser. Filene var dog i .Psd-format før jeg konverterte dem til .Jpg. Jeg håper hvertfall at det kommer en modell á la denne en gang. Dette er visst bare prototyper og prøvebilder. Men det er jo gøy å se på. Har flere bilder hvis noen vil se. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 JA Flere bilder av denne, broder Hvor i finner du disse? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvor i finner du disse? Søkte å V600, så kom det opp et dokument med en oppfølger. Men du tenkte kanskje litt mer spesifikk? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 ikke for å være frekk, men hvis du ser på inner kameraet, så ser man at det er fake! Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Vegard_ din luring!!! Denne er så fake som det går ann!! Har sett bildene som vises her og da var det ikke noe innerkamera, skal se om jeg finner de originale bildene et sted Retro... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Det har dessverre vist seg at disse bildene bare er fake. Noen har visst hatt det veldig gøy med å legge falske bilder ut på nett.. Men, men... Det var jo litt gøy å se på i grunn. Beklager hvis dere føler dere lurt. Ikke meninga å gi noen uoppfyllbare ønsker. Men vi kan jo håpe på en litt mer fancy oppfølger til V6xx-serien. Beklager så mye... Det ble heldigvis ikke noe særlig oppstyr om dette. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Da ser jeg ikke behovet for å holde den åpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg