oya Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kan Xbox lese dvd+r plater? Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er spørs hvilken DVD-rom du har. De forskjellige spillerne har helt forskjellige karakteristikker så det finnes derfor ikke noe standardssvar på hvilke formater og fabrikater av plater Xbox takler, du må prøve med din spiller og forskjellige formater og fabrikater av plater. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ja, men kan avhenge litt på hvilken dvdrom du har. Sjekk det her. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er faktisk 6 DVD spillere i omløp nå, Det er Thomson, Philips, Samsung, Philips v2, Samsung by Toshiba og helt nyoppdaget Hitachi-LG. Lenke til kommentar
oya Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Har samsung. Hvor finner jeg ut av hvilke plater den tar? Endret 9. februar 2005 av oya Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Ja, Samsung leser alle, men Samsung by Toshiba er ikke like god som den gamle Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hvorfor ikke gjøre det enkelt og bruke dvd-r? Har enda ikke vært borti en xbox som ikke har lest dem. Lenke til kommentar
oya Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Har en god del dvd+r. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Er vel egentlig bare å prøve dem vel..? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 +R funker som gull på min Xbox (Prodisc, Ricoh, diverse RW-plater) . Den har Samsung-spiller, men jeg vet ikke om det er Samsung laget av Toshiba eller ei. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 25. februar 2005 Del Skrevet 25. februar 2005 Dersom du har en dvdbrenner som støtter bitsetting og du setter booktype til "DVD-ROM" når du brenner og ikke DVD+R som er standard kan "alle" xbox'er lese platene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå