Snake Eater Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei, min Tekken Tag Cd bråker så mye at jeg nesten ikke tørr å bruke den. Det er lenge siden jeg kjøpte den og har runda spillet men jeg skulle gjerne ha fjernet brummingen. noe som har hatt et lignende problem. Det er en platinum edition og den er lilla under slik som de første PS2 spillene, kan dette ha noe å si. Kom gjerne med tips om hva det kan være. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvis en PS2 disk har blått underlag, tror jeg det betyr at maskinen må yte mest for å få spilt det. Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Godt mulig, etter jeg la inn dette innlegget skulle jeg spille, maskinen hoppet omtrent opp og ned når den skulle loade mellom banene. Den holdt på å riste seg ned fra hyllen den sto på. Synes i såfall den yter litt for mye til sett eget beste. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hmm, merkelig. Jeg har den nye PSTwo og jeg merket at gamle PS2 spill med lilla underlag bråker mye mer enn de med blank underlag(DVD). Men at den rister så kraftig at den detter neste ned fra hylla di, høres veldig skummelt ut Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg tenkte først det kunne være hullet i midten som var skåret skeft slik at platen ikke snurret stabilt. Men da er det heldigvis ikke det når andre har opplevd støy også. Hvorfor er de egentlig lilla, PS1 spillene var svarte? Mulig de brukte gammel teknologi mot piratkopiering i begynnelsen. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg har også et spill som har blå bakside og PS2en oppfører seg ganske merkelig når den skal spille dette spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå