Gå til innhold

Msn messenger nede?

rottert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med MSN Messenger og Windows Messenger skal du kunne få opp ein statusmelding for tenesta, under menyen "Hjelp" eller "Help".

Desse har veldig lang responstid (kanskje det er mange som er inne å ser?), men gjeldande status er:

All Features

Tjenesten er midlertidig utilgjengelig. Prøv igjen senere.

Siste oppdatering: 08.02.2005 13:33:00 Stillehavskysten (GMT -8:00)

Elles kjem det som oftast berre filmelidng når statussida skal visast...

Dette vinduet du henviste til, er akkurat den samme feilmeldingen jeg får i opera hver bidige gang, og det har vart lenge nå!!

Hva kommer dette av? :roll:

Lenke til kommentar

Uff jeg kommer heller ikke på msn... Og jeg som er på jobb alene og vil snakke med folk... Vel vel, får vel gjøre noe jobb jeg da. Håper at msn ikke driver og har sånne problemer hver dag framover.

Edit: Hehe, rett etter at jeg skrev dette innlegget så kom jeg inn på msn. Håper jeg holder meg inne da. :D

Endret av SweeeTMaN
Lenke til kommentar
Med MSN Messenger og Windows Messenger skal du kunne få opp ein statusmelding for tenesta, under menyen "Hjelp" eller "Help".

Desse har veldig lang responstid (kanskje det er mange som er inne å ser?), men gjeldande status er:

All Features

Tjenesten er midlertidig utilgjengelig. Prøv igjen senere.

Siste oppdatering: 08.02.2005 13:33:00 Stillehavskysten (GMT -8:00)

Elles kjem det som oftast berre filmelidng når statussida skal visast...

Dette vinduet du henviste til, er akkurat den samme feilmeldingen jeg får i opera hver bidige gang, og det har vart lenge nå!!

Hva kommer dette av? :roll:

Feilmeldingsteksten som kjem opp, kjem av at Microsoft har lagt ut ei tenestestatus på web. Då slepp folk å uroa seg over om kanskje det er brukaren sitt utstyr som feiler.

Om statussida ikkje kjem opp og nettlesaren visar ei generell melding om at sida ikkje kunne visast, så skuldas nok dette at serveren som Microsoft nyttar for å visa statusinformasjonen på, er overbelasta.

Alle skal jo inn der å sjå, når dei ikkje kjem seg inn på Messenger, og då vert serveren ganske så travel, må vete...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...