Jihadinmymind Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 har hørt av msn 7.0 releasen har noe emd dette å gjøre, de bytter vel system på en el pcer eller noe... burde gitt beskjed på forhånd synes jeg.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Typisk. Igjen er det MSN 7.0 som roter det til. Trodde jeg skulle slippe alt rotet med denne beta-versjonen, men ikke en gang vi som ennå holder oss til 6.2 slipper unna. Får håpe beta testingen er over snart da, og MSN 7.0 kommer i en feilfri versjon Lenke til kommentar
Nitrisious-E Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kan dette med msn ha noe med at jeg får feil i Opera når jeg prøver å gå inn på hotmail? Får en runtime error; "Server Error in '/' Application" Lite sannsynlig egentlig, men er det i tilfelle samme feil hos andre her? Lenke til kommentar
TMH Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det kalles - "å dra en Microsoft!" :!: Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hva har egentlig folk mot microsoft og bill gates? Windows XP er jo stilig og bra programm da....msn er jo egentlig kanongodt...sinnsyk god lyd over mic når det funker..beste av alle gratisprogrammer som finnes...og meg og en kamerat har testet alle. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det kalles - "å dra en Microsoft!" :!: Haha Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kommer ikke på nå jeg heller.. irritert Lenke til kommentar
iCar Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Skal være oppe igjen ifølge neowin.net Men ikke i Norge Update: MSN Messenger seems to be stable for now. An MSN Spokesperson said that "MSN has identified an isolated issue within our datacenter and are taking the appropriate steps to restore full operation to all of our customers". Lenke til kommentar
Pels Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hva har egentlig folk mot microsoft og bill gates? Windows XP er jo stilig og bra programm da....msn er jo egentlig kanongodt...sinnsyk god lyd over mic når det funker..beste av alle gratisprogrammer som finnes...og meg og en kamerat har testet alle. har du hørt om Windows Messenger? Den er så dårlig, går ikke ann. WinXP er til nå det beste operativsystemet fra M$. Det finnes langt bedre OSer. Problemet er at M$ ikke har noe særlig bra rykte . Det er jo kjent for at de henger seg opp, morsomme feilmeldinger og virus. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Vet noen når msn blit tilgengelig igjen? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg er inne igjen. Og jeg er den eneste i min kontaktliste som er inne. (unntatt hyrlen fra forumet da) Lenke til kommentar
JaguarXKR Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Funker her også nå... Men tok sin tid... Lenke til kommentar
JimE Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Endelig inne, men som forrige gang. Svært få pålogget. Men nå bør det komme et program som utfordrer msn. Sikkert mange som er villige til å sponse det, blir nok en del brukere.. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 YES! Endelig funker det igjen! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Endelig. Håper det blir mindre av dette framover. Var ingen pålogga da.. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kommer ikke inn... plaaagsomt, skulle snakke med noen jo.. (dah) Og, hvor er Fast-reply-knappen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå