alibaba Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...30&GrpID=3&s=pl Slår sikkert ann hos dama, NOT! Ærlig talt, hvem kjøper dette? Da er man ganske syk i hodet. Komplett profilprodukter er latterlige. Det eneste som er værre enn å sprade rundt i en boxer med komplett logo på, er å sprade rundt i en boxer med Microsoft logo! Lenke til kommentar
Klienten Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Jeg kunne tenkt meg dasspapir fra microsoft....... Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 det der er noe av det mest komiske jeg har sett!! *lol* Enn at det går an å lage noe slikt.. menmen.. la dem prøve:P dasspapir fra MS hørtes jo ikke ille ut det heller. men ville sikkert kostet en formue pga det kom fra brille-bill:P Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 alibaba Sikker noen som kjøper dem da,akkurat det samme som om der står nike,personlikt bruker eg ikke noen som har et logo på,det er en smak sak,eg prøver å være nøytal. :grin: Kjetil Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hvem i Komplett er det som har stå (tt) modell? Er det Eilif tro? Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 En squash og et par fersken oppi trusa samt litt agressiv markedsføring på førstesiden hadde sikkert skutt salget i været! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå