Tafsen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Korleis definerer eg dato med timedate(); funksjonen? INSERT INTO kino (kino) VALUES ($variabler) Kor skal timedate(); inn? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 live eksempel: INSERT INTO DATOER ('tidspunkt') VALUES ('NOW()'); NOW() er da "nå" Forstod jeg spørsmålet rett? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 nope men visst du ser i en anna tråd her så kan det hende du skjønner meir http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=370847&hl= Lenke til kommentar
???????? Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) live eksempel: INSERT INTO DATOER ('tidspunkt') VALUES ('NOW()'); NOW() er da "nå" Forstod jeg spørsmålet rett? Antar at du mener: INSERT INTO DATOER ('tidspunkt') VALUES (NOW()); Ikke forvent at vi skal sitte å lese gjennom en lang tråd, reformuler heller spørsmålet. Endret 9. februar 2005 av ???????? Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Når eg skal angi dato på eit objekt i en database, skal eg lage ei eiga kolonne til datoen eller er den ein innebygd funksjon eg kan bruke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå