Gå til innhold

Problemer med 6230 og 1GB minnekort

moray

Anbefalte innlegg

Har et problem med minnekortet i en Nokia 6230. Kortet er et twinmos på 1GB. Problemet er at den MP3 fila man setter som ringetone bare fungerer annenhver gang. Den andre gangen ringer telefonen med default nokialyd.

Synes også det går ganske tregt å finne fram filer. Det er sikkert ikke noe og gjøre med, og er ikke noe stort problem. Har fylt opp ca. 900MB med MP3 litt i mapper, og litt som ligger løst på kortet.

Prøvd å formatere, rename og flytte fila. Noen andre som har vært borti noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke min telefon det er snakk om, men på min har jeg heller ikke ringetonen på telefonen og har ikke hatt noen problemer. (Har orginalt 32MB kort ennå). Kjøpte 1 GB til dama til jul og det virker ikke skikkelig ennå så det er litt pinlig. Driver og formaterer igjen i skrivende stund, så får jeg prøve å legge ringetonen på telefonen.

Ed: leif

Endret av morcan
Lenke til kommentar
Det er ikke min telefon det er snakk om, men på min har jeg heller ikke ringetonen på telefonen og har ikke hatt noen problemer. (Har orginalt 32MB kort ennå). Kjøpte 1 GB til dama til jul og det virker ikke skikkelig ennå så det er litt pinlig. Driver og formaterer igjen i skrivende stund, så får jeg prøve å legge ringetonen på telefonen.

Ed: leif

Prøv å oppgradere software på telefonen. hvis det er en gammel software såoppføret ikke disse seg særlig bra med minnekort over 128Mb

Lenke til kommentar

Jeg bruker Twinmos 1GB rett fra boks uten formatering. Først var det RAW format, men det ble FAT etter at jeg kopierte noen filer til kortet! Tlf viser feil minnestørrelse når det er under 500MB filer på kortet. Når det er ca. 700MB på kortet, blir minnestørrelse riktig.

Firmware er 4.44. Det var Club Nokia verkstedet som gjorde oppgradering. Det tar kun 2 timer venting. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...