Fredrik Matt Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvilket abbonomang er best og blilligst? Det lurer jeg på når jeg skal kjøpe ny mobil! Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvis du ringer en del så vil jeg påstå (uten dekning selvfølgelig :!: ) at ownersbuy på netcom er best. DrE Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Denne er feilpostet og flyttes. Billigst til hva? SMS? Ringing? GPRS? Månedsavgift? For storbrukere? For småbrukere? For utlandsbruk? Du må spesifisere litt nærmere. www.telepriser.no <-- Der kan du regne ut hva som er billigst for deg. Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Denne er feilpostet og flyttes. Billigst til hva? SMS? Ringing? GPRS? Månedsavgift? For storbrukere? For småbrukere? For utlandsbruk? Du må spesifisere litt nærmere. www.telepriser.no <-- Der kan du regne ut hva som er billigst for deg. Jeg sender veldig my SMS. Ringer lite. Månedsavgift er greit nok. Så det kan jeg bruke. Hvor er denne tråden flyttet? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Gå på www.telepriser.no og søk, så finner du det beste for ditt forbruk. Lenke til kommentar
Fredrik Matt Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Gå på www.telepriser.no og søk, så finner du det beste for ditt forbruk. Jeg skal gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå