alibaba Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...30&GrpID=3&s=pl Slår sikkert ann hos dama, NOT! Ærlig talt, hvem kjøper dette? Da er man ganske syk i hodet. Komplett profilprodukter er latterlige. Det eneste som er værre enn å sprade rundt i en boxer med komplett logo på er å sprade rundt i en boxer med Microsoft logo! Lenke til kommentar
Julenissen Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 bare fordi komplett.no r0xx0rz y0r b0xx0rz! :razz: Lenke til kommentar
Maroder_S Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Jeg lurer på hvem som sitter og syr profil-produkter m/ Komplett-logo som etter produksjon, materialer og frakt koster 79,-. Siden det fra 1994 ikke lenger var påbudt å merke klærne med opprinnelsesland i Norge pga. EØS, får vi vel heller aldri vite det. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Hadde det ikke vært for at jeg alltid går ned til den lokale komplett sjappa når jeg skal (må) ha noe fra de, skulle jeg kjøpt en Men, håper virkelig ikke komplett har solgt mange av disse, det ville være ganske tragisk.. Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 22. juni 2002 Del Skrevet 22. juni 2002 Quote: Siden det fra 1994 ikke lenger var påbudt å merke klærne med opprinnelsesland i Norge pga. EØS, Hvem vet slikt Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 5. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Tja, kunne kansje sagt ja hvis de trakk fra beløpet av boxern fra de varene jeg kjøpte der... Da skulle det blit MANGE boxere Lenke til kommentar
eSik Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Hehe, heftig! Vil ha, vil ha! Det drar sikkert damer som **** på LAN :razz: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 De så behagelige ut, jeg bestiller en sånn neste gang jeg skal ha noe fra komplett ! Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Kan ikke overklokking.no bruke de pengene som er samla inn til og teste boxsere? Når den er ferdig testa trekker manut en "heldig vinner. En casemoddig av den hadde vert en ide men forall del ikke sett in plexiglass. Lenke til kommentar
Tabbe Skrevet 27. juni 2002 Del Skrevet 27. juni 2002 Ehem, tror mange ville kjøpt den der, bare les teksten: "Kjøp komplett bokser og få komplett-rumpe" Man får jo komplett rumpe av det, da MÅ man jo bare ha en da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå