ka1ser Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Ser at fred + verdensherredømmer går igjen. ønsker jeg meg 1. At hele verden blir marxistisk, med meg selv som leder(ikke diktator) At alle deler på alt, ikke landegrenser, bare fred og fordragelighet. Hvis alle hadde betalt en god del til ett fond f.eks så kunne dette blitt fordelt likt utover jorda, og alle kunne spist seg mette osv.. Ja dette er det jeg tror på! 2. Så kommer det materielle At jeg får en topp-utdanning, får meg syyyk pc, bra bil, fint hus. 3 Og ikke minst fettbra og grei dame, kanskje noen barn.. Og får jeg ikke oppfyllt noen av disse, så vil jeg at matte skal være obligatorisk i tre år på almenn, og at man skal kunne velge bort norsk etter gk. Og PC til alle i Afrika Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 1. Sprø-Mix pose som aldri går tom 2. Lommebok som aldri går tom/kreditkort med uendelig med penger 3. Ein sunn og frisk kropp resten av livet. (I og med att jeg skal spise så mye Sprø- Mix) Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 1. Hele verden stoppet opp og tenkte: "Hva i... religion er jo bare bullshit!" 2. VIP konto på komplett.no med 90% rabatt 3. Øl i springen i stedet for vann Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 (endret) 3 ønsker til. *kre-hemt* Jeg sa det ikke var lov å ønske seg flere ønsker. Flere ønsker i et? 2. VIP konto på komplett.no med 90% rabatt Hva med gratisbestillinger? Endret 14. februar 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 2. VIP konto på komplett.no med 90% rabatt Hva med gratisbestillinger? Nei.. Da hadde jeg gått helt av skaftet Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Sunn kropp / god helse Uendelig med penger Leve lykkelig Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 2. VIP konto på komplett.no med 90% rabatt Hva med gratisbestillinger? Nei.. Da hadde jeg gått helt av skaftet Hadde det gjort noe? Det er jo gratis! Lenke til kommentar
BolleKalle Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 (endret) Vil jo fortsatt beholde respekten for precious hardware, ikke kjøpe X850XT PE og skjære brødskiver med det... Noe jeg gjør hvis det er gratis Endret 15. februar 2005 av HeRbie Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 og hvorfor ikke? *namnam nybakt pentium 4 med x850 på * Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Vil jo fortsatt beholde respekten for precious hardware, ikke kjøpe X850XT PE og skjære brødskiver med det... Noe jeg gjør hvis det er gratis Man kan grille burgere med en 500 watts strømforskyning Er kraft nok i dem ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå