Glen_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 nei si det.. Jeg har en kjæreste jeg elsker, trenger ikke så veldig masse mer penger enn jeg får etterhvert... Jeg kunne godt tenke meg å leve i en verden uten blindt, meningsløst hat, vold og faenskap. Så det blir numer 1. 1: Ingen skal hate noen uten en jævlig god grunn. Unntatt nazistene. De skal alle hate, med god grunn. Og voldtektsmenn og pedofile. fæle folk. Hvis alle menneskene i verden hadde hatt litt mer vett i skallen, så hadde verden vært et fint sted. Folk som hører på rassdårlig brit-pop, for eksempel, gjør det vel gjerne utav uvitenhet om at det finnes noe bedre. de som dreper gjør det vel ofte i uvitenhet om at det finnes alternativer som er bedre for alle. Så: 2: en GOD og grundig opplæring til ALLE! og da mener jeg grundig: de skal lære musikk, økonomi, matte, fysikk/kjemi osv, og de skal mestre det godt. ingen skal trenge å være misunnelige på andre fordi de ikke får til ting selv. Mange mennesker er ulykkelige fordi de befinner seg i en kropp de ikke trives i pga fedme, skader, at de er tilbakestående, syke osv. Et litt far fetched ønske, men: 3: Alle skal være ved god helse og i god form. Så har de det bedre så med andre ord: 1:fred 2:intelligens 3:helse så får vi en god verden alle sammen! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Å hate nazisene blir litt teit. Hat heller nazismen(idologien) og "omvend" nazistene! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Mye bra. Jøss...en fornuftig person? Lenge siden sist jeg har sett det her.. Lenke til kommentar
since91 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 1. Masse penger 2. en nissan skyline r34 3. tusen ønsker til Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Yes, gi ønsker til terroristene! Da varer vi vestlige mennesker lenge. Bah, du tok ikke poenget. Alle ønskene verdensfred overkjører de mange færre ønskene om døde vestlige mennesker fra terroristene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 2: en GOD og grundig opplæring til ALLE! og da mener jeg grundig: de skal lære musikk, økonomi, matte, fysikk/kjemi osv, og de skal mestre det godt. ingen skal trenge å være misunnelige på andre fordi de ikke får til ting selv. Hvorfor er det å lære musikk, fysikk og kjemi så forbaskad viktig? Da lærer man heller noe man får bruk for. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 før jeg lager noen tonn gull til en vilkårlig boms.. Jo mer gull vi har jo mindre verdt er det. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 1. Bygge verdens kraftigste PC for så å sitte og spille Reversi Via Internett på den. Var vel egentlig det eneste. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 1.Mia 2.Mia 3.Mia 4.Mia 5.Mia 6.Mia 7.Mia 8.Mia 9.Mia 10.Mia 11.Mia 12.Mia 13.Mia 14.Mia 15.Mia 16.Mia 17.Mia 18.Mia 19.Mia 20.Mia 21.Mia 22.Mia 23.Mia 24.Mia Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 (endret) 1.Mia 2.Mia 3.Mia .... Hey, bare tre ønsker da. ' Vet ikke jeg... "Synes jo det er dumt med krig å politikk å fred og sånn..." Nei, det hadde vel blitt dette: 1. At alle mennesker skal ha det bra. (Dette eliminerer vold, kriminalitet, drap og terror.) Resten vet jeg ikke, har jo et ønske om en frisk familie, fin bil og nok penger, men dette er ting jeg må jobbe for selv, så, jeg vet ikke de to andre... edit: kanskje ikke quote hele posten til Natrium... Endret 12. februar 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Verdensherredømme.. mohahaha... En tie interceptor.... En plass i historiebøkene... Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 2: en GOD og grundig opplæring til ALLE! og da mener jeg grundig: de skal lære musikk, økonomi, matte, fysikk/kjemi osv, og de skal mestre det godt. ingen skal trenge å være misunnelige på andre fordi de ikke får til ting selv. Hvorfor er det å lære musikk, fysikk og kjemi så forbaskad viktig? Da lærer man heller noe man får bruk for. øøøøh... fordi... vel... okei da, det var vel mest fordi jeg stadig irriterer meg de tankeløse zombiene som går rundt i uvitenhet om de temaene... og så stiller de teite spørsmål Det var vel egentlig mest tilfeldige eksempler. Sammfunnsøkonomi, historie og etikk osv er vel kanskje litt viktigere. Lenke til kommentar
royale Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 1.Mia 2.Mia 3.Mia 4.Mia 5.Mia 6.Mia 7.Mia 8.Mia 9.Mia 10.Mia 11.Mia 12.Mia 13.Mia 14.Mia 15.Mia 16.Mia 17.Mia 18.Mia 19.Mia 20.Mia 21.Mia 22.Mia 23.Mia 24.Mia Mia pizza? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hadde han ment Mia Pizza hadde han nok sagt det. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 1) At alle ønsker jeg ønsker resten av livet går i oppfyllelse Hmm. da trenger jeg vel ikke noe mer.. 2) En Kebab 3) Cola Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Tja.. Vinne i lotto Kunne spille gitar Fred i værda osv Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 1. Bli kvitt all elendigheten her i verden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Totalt verdens herredømme! Også 10000 ønsker til! Og 10000 ønsker til! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 #1 Evig lykke og perfekte liv for alle skapninger, samt at våre befolkede kloder holder seg i en god tilstand for evig og alltid #2 At folk husker at det var jeg som ga dem disse fordelene #3 Pizza Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå