Gå til innhold

Om du kunne få tre ønsker...


flodhest

Anbefalte innlegg

nei si det.. Jeg har en kjæreste jeg elsker, trenger ikke så veldig masse mer penger enn jeg får etterhvert... Jeg kunne godt tenke meg å leve i en verden uten blindt, meningsløst hat, vold og faenskap. Så det blir numer 1.

 

1: Ingen skal hate noen uten en jævlig god grunn. Unntatt nazistene. De skal alle hate, med god grunn. Og voldtektsmenn og pedofile. fæle folk.

 

Hvis alle menneskene i verden hadde hatt litt mer vett i skallen, så hadde verden vært et fint sted. Folk som hører på rassdårlig brit-pop, for eksempel, gjør det vel gjerne utav uvitenhet om at det finnes noe bedre. de som dreper gjør det vel ofte i uvitenhet om at det finnes alternativer som er bedre for alle. Så:

 

2: en GOD og grundig opplæring til ALLE! og da mener jeg grundig: de skal lære musikk, økonomi, matte, fysikk/kjemi osv, og de skal mestre det godt. ingen skal trenge å være misunnelige på andre fordi de ikke får til ting selv.

 

Mange mennesker er ulykkelige fordi de befinner seg i en kropp de ikke trives i pga fedme, skader, at de er tilbakestående, syke osv. Et litt far fetched ønske, men:

 

3: Alle skal være ved god helse og i god form. Så har de det bedre :)

 

så med andre ord:

1:fred

2:intelligens

3:helse

 

 

så får vi en god verden alle sammen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
2: en GOD og grundig opplæring til ALLE! og da mener jeg grundig: de skal lære musikk, økonomi, matte, fysikk/kjemi osv, og de skal mestre det godt. ingen skal trenge å være misunnelige på andre fordi de ikke får til ting selv.

Hvorfor er det å lære musikk, fysikk og kjemi så forbaskad viktig?

Da lærer man heller noe man får bruk for.

Lenke til kommentar
1.Mia

2.Mia

3.Mia

....

Hey, bare tre ønsker da. :p '

 

Vet ikke jeg... "Synes jo det er dumt med krig å politikk å fred og sånn..."

 

:p

 

Nei, det hadde vel blitt dette:

1. At alle mennesker skal ha det bra. (Dette eliminerer vold, kriminalitet, drap og terror.)

 

Resten vet jeg ikke, har jo et ønske om en frisk familie, fin bil og nok penger, men dette er ting jeg må jobbe for selv, så, jeg vet ikke de to andre...

 

edit: kanskje ikke quote hele posten til Natrium... :p

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
2: en GOD og grundig opplæring til ALLE! og da mener jeg grundig: de skal lære musikk, økonomi, matte, fysikk/kjemi osv, og de skal mestre det godt. ingen skal trenge å være misunnelige på andre fordi de ikke får til ting selv.

Hvorfor er det å lære musikk, fysikk og kjemi så forbaskad viktig?

Da lærer man heller noe man får bruk for.

øøøøh... fordi... vel...

 

okei da, det var vel mest fordi jeg stadig irriterer meg de tankeløse zombiene som går rundt i uvitenhet om de temaene... og så stiller de teite spørsmål :p

 

Det var vel egentlig mest tilfeldige eksempler. Sammfunnsøkonomi, historie og etikk osv er vel kanskje litt viktigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...