Hetland Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 peace on earth og en superkongebra intergalaktisk superspeed sparkesykkel og ny dvd brenner Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det er faktisk en moderator som gjør det... Nooooommeeeeeeen. : ----- ( Have some... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Foretrekker rosso HalTan.. Men nå kjører vi denne tråden helt på villspor.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det er faktisk en moderator som gjør det... Jepp, jeg er helt alene om det. Var vel egentlig ingen som ba deg svare meg, var det? B|Real brukte en gang argumentet at han bare var brukermoderator. Vel, jeg er OT-moderator og står nederst på rangstigen. For min del går det helt greit å diskutere litt rundt andres innlegg. Vi vil ikke ha rene telletråder i søppel heller. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vel, jeg er OT-moderator og står nederst på rangstigen. For min del går det helt greit å diskutere litt rundt andres innlegg. Vi vil ikke ha rene telletråder i søppel heller. Fint. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 1: Evig liv som 25-åring (til jeg ikke gidder mer) 2: Uendelig med penger 3: Uendelig med damer (dette gjelder vel alle) Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 [*] Verdensherredømme you wish, verden er min You wish, meg og Joachim står sammen her. Seff, The Fredrik and Joachim World! jeg og noen kompiser har planlagt dette i over et år så dere kan ikke komme å ødelegge det , vi har en plan som er ufeilbar, den går utpå at vi flytter gjerdet en meter og etter 15 år så eier vi det, så holder vi på og flytter gjerdet en meter hvert 15de år helt til hele verden er vår muhahahahahahaha Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 1. Hunden min (R.I.P) 2. Den ultimate pcen 3. -dunno- Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 -alle CDplatene til Annie -bensin -fyrstikker Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 -alle CDplatene til Annie-bensin -fyrstikker :!: mine ønsker: -en konto MED penger på. -at jeg hadde små hull langs veggen nede ved gulvet som sugde til seg alle hybelkaniner. -kjæreste kanskje..blir vel med tiden Lenke til kommentar
Jan Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Om bier, hester osv kunne snakke og var hadde mer hyggelig look, som på barnespill. Muligheten til å fly. Rekefest hver dag. (Ja såklart er å slå på skjeer en fast event på rekefesten.) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 1. Det er hemmelig. 2. Alle pengene i verden. 3. Slutt på all krig og fordervelse, alt det der må bort. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 1. Evnen til å få enhver dame i verden til elske meg for den jeg er. (uten å bli sjalu på de andre som gjør det...) 2. Mer penger på konto enn Bill Gates, uten at media/venner/noen visste noe om det 3. Slutten på krig, som erstatning skulle statsledere måtte bokse om hvem som vant... eller spille ludo Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Jeg ville hatt.... ja du vet.. Sånn kul mexikansk elfenben slange i marmor som jeg kan bade med mens jeg spiser bønner. Lenke til kommentar
royale Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 1. 100 milliarder kr 2. Masse damer! 3. Verdens råeste hus Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 1. 100 milliarder kr2. Masse damer! 3. Verdens råeste hus Hva skal du med et eget husønske når du ønsker deg så mye penger? Anyway, tror jeg ville gått for noe sånt som dette: 1. Ønsker til alle andre i verden (sikkert noen som hadde brukt ønskene sine på verdensfred og sånt, så slipper jeg det ) 2 og 3. Noe jeg har lyst på. Som penger og en Audi S3. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Yes, gi ønsker til terroristene! Da varer vi vestlige mennesker lenge. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 1. alle damer MÅ gå nakne! 2. alle damer MÅ bli bifile 3. evig med penger! Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 tsk tsk tsk... trenger bare 2 ønsker jeg.. 1. telekinetiske evner på en skala som får kosmoset til å virke som sandkorn.. 2. total kunnskap om all molekulær fysikk, samt viten om hver eneste molekylære binding som kan tenkes de to tingene alene hadde gjort meg til en gud. hva mer vil du ha? siste ønske hadde jeg nok gitt bort til en fattig stakkar i afrika elns, like før jeg lager noen tonn gull til en vilkårlig boms.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 1. alle damer MÅ gå nakne!2. alle damer MÅ bli bifile 3. evig med penger! Ah, du vil se pikekos med Anne Grosvold og Valgerd? Du vil se herlige små sneller som f.eks Marit Kristensen rusle nakne rundt i gatene på varme, svette sommerdager? Flotters, på toppen av det hele vil du skape inflasjon. Gooooo ewoooook!!1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå