Gå til innhold

Om du kunne få tre ønsker...


flodhest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uten nærmere omtanke: Evig og perfekt lykke for alle skapninger.

Trenger ikke de 2 andre ønskene, nummer 1 holder i lange baner.

umulig...

 

da den enes lykke er den andres ulykke...

 

f.eks en kanin som blir drept av en rev er kanine`s ulykke, mens revens lykke....

 

3 ønsker:

 

uendelig med penger er bare tull, det vil ødelegge pengene...

 

1: at alle penger ble borte

2: at alle som kan jobbe jobber med det de liker/vil og kan, uten å få goder av det(penger)

3: at alle er ærlige

 

 

dette ville blitt ett samfunn der man kan gå i butikken, ta med en liter melk og gå uten å betale, fordi det ikke fantes penger, og alle jobbet gratis, dermed vil også melken være gratis, og når alle er ærlige, så er det ingen som tar f.eks 1000 liter melk og bytter mot f.eks tjenester osv

 

tenkologien ville også gått til himmelen, tenk deg f.eks hvis western fikk uendelig med "penger" på utvikling av harddisker, nasa fikk også det :thumbup:

 

det ville blitt ett perfekt samfunn i mine øyne, ingen problemer med jobb, ingen fattige, alle har en høy levestandard osv...

 

og pc hadde vært gratis det også så klart, som alt annet :D

Samme her, sammen med TLZ's nr3 (3. Ikke værre så redd for å ta kontakt med folk, føle meg trygg blant folk). Den er ikke dum....

Lenke til kommentar

*Lengre og sunt/friskt liv (ingen sykdommer etc.) til alle skapninger.

*stor andel Akjser i alle suksessfulle selskap.

*leve på pengene jeg tjener gjennom aksjene og sitte i administrasjonen til mitt eget selskap med gode venner.

 

evt. bytte ut mesteparten med å være i Donald Trump sine sko eksl. håret. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kapitalisme og homofili styrer verden!  :w00t:

Jeg må spy. Kapitalismen kan du ha for deg selv.

 

1. Evig liv

2. Fred i verden

3. Rettferdighet

 

JoachimR denger vel ned alle homofile med en gullbelagt bibel ingravert med rosa: "Joachims"

Lenke til kommentar
Kapitalisme og homofili styrer verden!  :w00t:

Jeg må spy. Kapitalismen kan du ha for deg selv.

 

1. Evig liv

2. Fred i verden

3. Rettferdighet

 

JoachimR denger vel ned alle homofile med en gullbelagt bibel ingravert med rosa: "Joachims"

Da må nok meg og Steffy kuppe.

 

Btw: evig liv sucks. Alle du er glad i kommer du til å leve lengre enn. Kjedelig å oppleve at alle gode venner dør.

Lenke til kommentar
Kapitalisme og homofili styrer verden!  :w00t:

Jeg må spy. Kapitalismen kan du ha for deg selv.

 

1. Evig liv

2. Fred i verden

3. Rettferdighet

 

JoachimR denger vel ned alle homofile med en gullbelagt bibel ingravert med rosa: "Joachims"

Hæ? Har jeg noe imot homofile? Jeg blir jo daglig beskyldt for å legge an på en gutt i klassen. :p Hehe, gjør vel forsåvidt det, men det er temmelig useriøst.. :p

 

Og en del av de landsens brukerne på dette forumet ville nok påstå at jeg til og med kler meg homofilt så.. ;)

 

Min fineste bibel er av sort kalveskinn, med inngravert navn. dessverre ikke i rosa, det må jeg få meg.. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hæ? Har jeg noe imot homofile? Jeg blir jo daglig beskyldt for å legge an på en gutt i klassen. :p Hehe, gjør vel forsåvidt det, men det er temmelig useriøst.. :p

 

Og en del av de landsens brukerne på dette forumet ville nok påstå at jeg til og med kler meg homofilt så.. ;)

 

Min fineste bibel er av sort kalveskinn, med inngravert navn. dessverre ikke i rosa, det må jeg få meg.. :p

Jeg vet ikke jeg. De lever jo tross alt i "synd" så...

Lenke til kommentar
Hæ? Har jeg noe imot homofile? Jeg blir jo daglig beskyldt for å legge an på en gutt i klassen. :p Hehe, gjør vel forsåvidt det, men det er temmelig useriøst.. :p

 

Og en del av de landsens brukerne på dette forumet ville nok påstå at jeg til og med kler meg homofilt så.. ;)

 

Min fineste bibel er av sort kalveskinn, med inngravert navn. dessverre ikke i rosa, det må jeg få meg.. :p

Jeg vet ikke jeg. De lever jo tross alt i "synd" så...

Jeg støtter ikke homofilt ekteskap, men partnerskap må jeg nesten godta så lenge de ikke plager meg.

 

Men det å kalle det giftemål, det godtar jeg ikke. Men de må gjerne leve, så lenge de gjør det litt skjult, eller altså, så lenge de ikke plager meg med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...