Gå til innhold

Om du kunne få tre ønsker...


flodhest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uten nærmere omtanke: Evig og perfekt lykke for alle skapninger.

Trenger ikke de 2 andre ønskene, nummer 1 holder i lange baner.

umulig...

 

da den enes lykke er den andres ulykke...

 

f.eks en kanin som blir drept av en rev er kanine`s ulykke, mens revens lykke....

 

3 ønsker:

 

uendelig med penger er bare tull, det vil ødelegge pengene...

 

1: at alle penger ble borte

2: at alle som kan jobbe jobber med det de liker/vil og kan, uten å få goder av det(penger)

3: at alle er ærlige

 

 

dette ville blitt ett samfunn der man kan gå i butikken, ta med en liter melk og gå uten å betale, fordi det ikke fantes penger, og alle jobbet gratis, dermed vil også melken være gratis, og når alle er ærlige, så er det ingen som tar f.eks 1000 liter melk og bytter mot f.eks tjenester osv

 

tenkologien ville også gått til himmelen, tenk deg f.eks hvis western fikk uendelig med "penger" på utvikling av harddisker, nasa fikk også det :thumbup:

 

det ville blitt ett perfekt samfunn i mine øyne, ingen problemer med jobb, ingen fattige, alle har en høy levestandard osv...

 

og pc hadde vært gratis det også så klart, som alt annet :D

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Jeg hadde klart meg med 1 ønske; nok penger til å klare meg i heftig luxus resten av livet. Da ville alle de andre ønskene mine (damer, fete biler, fete eiendommer, berømmelse, og ikke minst ALDRI ARBEIDE IGJEN) løst seg automatisk.

 

Kanskje jeg kunne ønsket meg at mattelæreren min fra videregående skolen døde en _svært_ ydmykende og smertefull (men naturlig) død. (Ja jeg hater fremdeles den personen til tross for at jeg var ferdig der for mange år siden).

 

Eventuelt kunne jeg kanskje ønsket at alle kommunister & lignende ble landsforvist fra Norge for all fremtid. Det ville jo også ha hjulpet på økonomien som er hovedønsket mitt.

Endret av invictus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...