Putekos Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Alltid være like tynn uten å måtte slanke meg/legge på meg/slanke meg, og fortsatt ha mine pupper Kunne gjøre alle de jeg er glad i lykkelige Ta tilbake alt det vonde jeg har gjort mot folk :s Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 - Evig fred, lykke og velstand i verden - Min utkårede - Evig med penger Lenke til kommentar
r Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Akkurat nå kunne jeg tenkt meg enten: 1. Søvn 2. Cola 3. Fri Zzzz... Sitter her på skolen og gjør ikke en drit uansett... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 1. 42 42 er svaret på alt... elns ... (Men ja svaret var elendig ) Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 1.verdens beste data som noen gang kommer til å finnes 2.Alle verdens ønske 3.Verdens herredømme Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Skjønner ikke dette med verdensdømme eg.... Med makt kommer ansvar, tror der virkelig at dere hadde takla det? Og.... eh.... tror egentlig ikke makt=lykke. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Uten nærmere omtanke: Evig og perfekt lykke for alle skapninger.Trenger ikke de 2 andre ønskene, nummer 1 holder i lange baner. umulig... da den enes lykke er den andres ulykke... f.eks en kanin som blir drept av en rev er kanine`s ulykke, mens revens lykke.... 3 ønsker: uendelig med penger er bare tull, det vil ødelegge pengene... 1: at alle penger ble borte 2: at alle som kan jobbe jobber med det de liker/vil og kan, uten å få goder av det(penger) 3: at alle er ærlige dette ville blitt ett samfunn der man kan gå i butikken, ta med en liter melk og gå uten å betale, fordi det ikke fantes penger, og alle jobbet gratis, dermed vil også melken være gratis, og når alle er ærlige, så er det ingen som tar f.eks 1000 liter melk og bytter mot f.eks tjenester osv tenkologien ville også gått til himmelen, tenk deg f.eks hvis western fikk uendelig med "penger" på utvikling av harddisker, nasa fikk også det det ville blitt ett perfekt samfunn i mine øyne, ingen problemer med jobb, ingen fattige, alle har en høy levestandard osv... og pc hadde vært gratis det også så klart, som alt annet Endret 9. februar 2005 av aklla Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 1. Alle ønsker går i oppfyllelse 2. Få dame min tilbake 3. At alt er bra med meg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 1. Alle ønsker går i oppfyllelse2. Få dame min tilbake 3. At alt er bra med meg. Har du ikke kabinettet ditt lenger? Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Jeg hadde klart meg med 1 ønske; nok penger til å klare meg i heftig luxus resten av livet. Da ville alle de andre ønskene mine (damer, fete biler, fete eiendommer, berømmelse, og ikke minst ALDRI ARBEIDE IGJEN) løst seg automatisk. Kanskje jeg kunne ønsket meg at mattelæreren min fra videregående skolen døde en _svært_ ydmykende og smertefull (men naturlig) død. (Ja jeg hater fremdeles den personen til tross for at jeg var ferdig der for mange år siden). Eventuelt kunne jeg kanskje ønsket at alle kommunister & lignende ble landsforvist fra Norge for all fremtid. Det ville jo også ha hjulpet på økonomien som er hovedønsket mitt. Endret 9. februar 2005 av invictus Lenke til kommentar
Mato Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 hadde klart meg med evig liv( uten sykdom og alderdom sef) , nok penger , og sjarm til og dra damer over en lav sko Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 1. Dama som jeg vill ha 2. Fred på vestbredden og alle andre konfliktfylte områder 3. Ønsker ikke penger, smaker mye bedre når man jobber for det, så da må det bli å se Jimi Hendrix live at woodstock Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) 1. superkrefter, så jeg kunne vært en superhelt når det ikke går noe bra på tv 2. Ha tilgang på ubegrenset mengder penger. 3. For å ikke være så egoistisk så blir det siste ønsket verdensfred Endret 9. februar 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 1. Penis Mightier 2. Anal Bum Cover 3. Verdensfred (neida, tuller, jeg tar heller penger) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Å kunne lese andres tanker. Å vær kompatibel til de du er kjær for. Tool konsert. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Nå kom eg på et seriøst svar: 1. Motivasjon og konsentrasjon 2. Mer stabile følelser 3. Ikke værre så redd for å ta kontakt med folk, føle meg trygg blant folk. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 1. Få den jeg er forelsket i. I second That Lenke til kommentar
svamp Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 1. Penis Mightier2. Anal Bum Cover 3. Verdensfred (neida, tuller, jeg tar heller penger) Prioritert liste? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) [*] Verdensherredømme you wish, verden er min Endret 9. februar 2005 av Rykende_Kaffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå