flodhest Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hva ville du ønsket deg da? Du kunne ønsket deg hva du ville, bortsett fra flere ønsker. Ønsk i vei! Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 1.tjaa... 2. evig penger hadde ikek vært dumt. 3.WoW med evig abbonemant Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Trenger bare et ønske, nemlig at alle mine ønsker skal gå i oppfyllelse... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Uten nærmere omtanke: Evig og perfekt lykke for alle skapninger. Trenger ikke de 2 andre ønskene, nummer 1 holder i lange baner. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Skurupu sin "Evig og perfekt lykke for alle skapninger" (ikke dum den, du) Slutt på krig og sykdom i verden At det kommer til å gå bra med meg selv i livet. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 På en god dag: 1. Fred i verden og alt det der. 2. Å kunne spille gitar (er for lat til å lære meg det) 3. Treffe ei dame som sier hun elsker meg og faktisk mener det... På en dårlig dag: 1. At jordkloden imploderer 2. At den så eksploderer etterpå 3. At alle restene av jorda så blir sendt inn i sola for å være 600% sikker på at alle spor av menneskeheten blir ødelagt. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 En stor banan. En liten jakke som faktisk passer. Skolisser som aldri går opp. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Fred i verden (såklart) Finne min elskede Lykkes med alt i livet. Vanskelig å bestemme seg for noe sånn, men.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jenta jeg vil ha Penger 3 ønsker til. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) 3 ønsker til. Jenten har jeg fått, kan vel neppe ønske meg en til? Uansett, mine ønsker At det varer med jenten min At pappa glemmer at han ba om kontoutskrift... Verdensherredømme Kjekt. Endret 8. februar 2005 av JoachimR Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Et av mine neste ønsker er at Joachim aldri får verdensherredømme. ^^ Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) 3 ønsker til. *kre-hemt* Jeg sa det ikke var lov å ønske seg flere ønsker. Endret 8. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg er ikke kjent for å lese ting veldig godt. Så jeg er unnskyldt. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Et av mine neste ønsker er at Joachim aldri får verdensherredømme. ^^ Tror du ikke min tid er litt mer verdifull enn som så? Måtte jo delegere ansvaret til noen andre. Deg f.eks? Så lenge jeg slipper tollbarrierer og kan opperere fritt på alle markeder i verden, ja takk! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Et av mine neste ønsker er at Joachim aldri får verdensherredømme. ^^ Tror du ikke min tid er litt mer verdifull enn som så? Måtte jo delegere ansvaret til noen andre. Deg f.eks? Så lenge jeg slipper tollbarrierer og kan opperere fritt på alle markeder i verden, ja takk! Vi slår sammen ønskene våre! Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 1. få fet bil 2. få familie 3. masser av penger Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Et av mine neste ønsker er at Joachim aldri får verdensherredømme. ^^ Tror du ikke min tid er litt mer verdifull enn som så? Måtte jo delegere ansvaret til noen andre. Deg f.eks? Så lenge jeg slipper tollbarrierer og kan opperere fritt på alle markeder i verden, ja takk! Vi slår sammen ønskene våre! JA! Verdensherredømme i sikte!! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Lol, Masse cash alle penga jeg trenger, en bag full av penger:P så jeg kunne ha kjøpt opp tele hor. Bli eier av internett. Herredømme over over USA og EU:P Det er mine ønsker.. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tja, hva ønske jeg meg 1. Kjæreste 2. Førerkort for klasse b 3. Volvo S60R Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nr.1 Evig liv og uendelig verdensmakt hadde gjort seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå