jaymz Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Fikk dette gratis gjennom banken, og kjørte det i går. Det fant mange flere trojanere enn det jeg hadde før (avc, adaware og spybot), MEN: Når søkingen på hardisken er gjennomført og jeg vil fjerne rasket får jeg beskjed om at programmet vil bli lukket pga en ulovlig operasjon eller noe sånt. Dette skjer hver gang. Noen forslag til hva jeg eller programmet gjør feil. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Prøv å starte maskinen i sikkermodus (F8 under oppstart), for så å søke gjennom harddisken og fjerne trojanene. Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Takk skal du ha. Det må jeg prøve. Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 får ikke til å starte i sikkerhetsmodus. Trykker f8, men maskinen starter på vanligvis....? Lenke til kommentar
Domino Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 da trykker du sannsynligvis ikke på riktig tidspunkt. Start med en gang maskinen skrur seg på, og trykk F8 en gang i sekundet.. da kan du ikke bomme. Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Fikk startet maskinen i sikkerhetsmodus og kjørt virusprogrammet, men etter at det har gjort seg ferdig kommer samme feilmeldingen.... Lenke til kommentar
b21a Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hvis du har XP prøv å slå av systemopprettings funksjonen først. Har hjulpet meg flere ganger med lignende problemer. Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg slår av systemopprettingsfunksjonen? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Noen som kan fortelle meg hvordan jeg slår av systemopprettingsfunksjonen? I XP: Min datamaskin > Egenskaper > Systemgjenoppretting > Huk av på "slå av systemgjenoppretting". Lenke til kommentar
jaymz Skrevet 11. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2005 Takk for hjelpa. Da får vi se da... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Eller så kan det muligens være en trojan som blokkerer Norman når den prøver å fjerne trojanen, gå derfor inn til TrendMicro online-virusscan og sjekk om den får fjernet noen. Prøv også The Cleaner som er et program spesiallagd for trojanere. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå