Gå til innhold

*Løst* Problemer med simkort og djuice magnum


Anbefalte innlegg

Har nettop kjøpt ny SE K500i med Djuice Magnum på Expert til 1 kr!

Hadde frå før Djuice Kontant, satte inn simkortet og ladet telefonen.

Når eg skulle slå den på etter full lading, får eg bare denne beskjeden etter

eg har slått in pin-kode: "Sett inn riktig SIM-kort"

 

Hallo? Kva som skjer?

Har ikkje Telenor overført abonementet mitt?

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nettop kjøpt ny SE K500i med Djuice Magnum på Expert til 1 kr!

Hadde frå før Djuice Kontant, satte inn simkortet og ladet telefonen.

Når eg skulle slå den på etter full lading, får eg bare denne beskjeden etter

eg har slått in pin-kode: "Sett inn riktig SIM-kort"

 

Hallo? Kva som skjer?

Har ikkje Telenor overført abonementet mitt?

Den spør om riktig SIM-kort. Mobilen kan være operatørlåst.

Satte du inn kontantkortet, prøv heller med den nye kortet(eller vice versa) og se om du får opp feimeldingen igjen.

Lenke til kommentar

Takker for svar! :)

 

Fekk ikkje med sim-kort, skal jo bruke det gamle.

 

Men har snakka med kundeservice no, og ho sa at det var enkelte nye telefoner som

ikkje taklet gamle simkort (sa noko om 3v og 5v?), det eller at telefonen kan være låst til feil abb. Butikken skal lage eit nytt viss det er problemer uten kostnad, viss ikkje skal eg ringe telenor igjen :)

 

Skal inn på expert imorgo. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...