TurboDigital Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Dette bildet tok jeg på hytten i norhordaland sommeren 2000. Motivet er ut Fensfjorden- mot Sogn og fjordane. Bildet er tatt med Nikon F-60, og nylig scannet inn. Gjør oppmerksom på at både scanner og fotografi hadde støv/merker som dere nok ser på de mørke områdene. Liker godt de jevne overgangene i fargene mellom fjell og horisont. Midsommernatts drøm Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Må bare få lov til å si at dette var et nydelig bilde, dog litt skjev horisont. Synd med de merkene (og JPG-komprimeringa), men, akk, nydelig;) Lenke til kommentar
TurboDigital Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Takk for tilbakemelding! Ja, jeg vet at ikke bildet er perfekt. Men hva er perfekt? Ikke akkurat det første jeg tenkte på når jeg tok bildet- etter å ha kjørt i 18 timer i bil.... det tragiske med dette bildet er at vi har mistet negativet !!!! Litt merkelig, med tanke på hvor orden vi har i negativene våre. Hvordan får jeg mindre støy på bilder som komprimeres mye? Har også tenkt å bruke ett utsnitt av bildet til hjemmesiden vår. Her er det enda mer støy, men jeg synes det gir en litt tøff effekt. Se Web-heading Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Pent dette, men ville ha rettet opp horisonten til headerbildet, setter hode litt på skakk når jeg ser det Lenke til kommentar
janingar Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Var et veldig bra bilde det:) enig med smothie i det siste, du bør rette opp horisonten i headerbildet. Hilsen Jan Ingar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå