ernie_g Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ja.. skal ha meg en AMD Athlon64 3000+ Winchester og ser man kan få med og uten boxed. Hva er best?? Og kan jeg med boxed smelle på en ThermalrightXP120 ? Og til slutt, er den Thermalright kjøleren en vifte eller en annen type kjøler? Og helt til slutt: Har noen en formel for hvordan man regner ut ratingen til en amd mot en intel? F.eks hvordan finne ratingen etter man har klokket en prosessor fra 1.8 til 2.4 Ghz.. Takker for svar PS. Holder det med en 350 W PSU for klokking? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Boxed: Du får en pakke med prosessor og kjøler og alt du trenger. Non-boxed: Du får kun prosessoren i en liten pappboks. Du må da kjøpe kjøler i tillegg. Om du kjøper boxed ser eg ingen grunn til å kjøpe en ekstra kjøler, da har du kasta penger ut av vinduet. Og den thermalright kjøleren er kun ei kjøleribbe - det er vanlig å feste ei vifte oppå den Ang den ratingen din så er den beste metoden igrunn å teste dei opp mot kverandre 350W holder sikkert for litt overklokking, ja, med mindre du har svært mange disker e.l. Håper dette hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå