Øystein.F. Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Om du er ein av dei som kjem til å vere redd for landsbygda etter attande mars i år, forstår eg deg veldig godt. Les artikkelen her Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Nå er det eindel småfeil i sniktitten då, uteområdene er ikkje så veldig fri, du følger ein sti heile veien. Og fienden anfriper ofte kjapt Som oftast går dei bare, men når dei er ca 3 meter ifrå deg så hopper dei på deg. Og det skjer OFTE Dei som springer med motorsag er heilt ville. Spessielt når det er 2 av dei + ein horde med andre folk. Då må ein rekne med å miste hovudet eit par ganger. Spelet er ijallefall konge. Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Trur du har lest litt feil her. Eg skriv faktisk at du ikkje er fri til å gå kvar du vil, og at fiendane ikkje er raske:) Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Frankrike? Folkene/zombiene snakker da spansk? Skiltene er også på spansk. Har de endret på dette i PAL-utgaven? Lenke til kommentar
Øystein.F. Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Wops, liten skriveleif det der. Er retta på no Lenke til kommentar
gobyfly Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det er tilfeldigvis ikke oversatt til bokmål også denne saken ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Blir bare bedre å bedre dette, hakke tvilt ett sekund på dette spillet siden eg først hørte om det, ok da bli LITT skeptisk da nyhet om at det var blottet for zombier Men ser ikkje ut til att dette bir noe problem nei, tvert i mot Lenke til kommentar
TST Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det er tilfeldigvis ikke oversatt til bokmål også denne saken ? Øystein skriver på nynorsk og vi publiserer det på nynorsk. :-) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Gleder meg utrolig til dette spillet! Har nå sittet og spillt masse Zelda The Wind Waker med dama, men dette spillet blir jeg nok å spille alene Dette samt nytt Zelda i horisonten....det blir en fin vår Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg