Ram's Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Ny Samsung med 3G på vei?? Orker ikke å oversette : Mobile-review: Samsung plans to introduce a UMTS-handset SGH-Z500. The info is very scarce. Looking at the phone we can say, design of the new model resembles in a way the popular model Samsung SGH-E700. The device is said to have 2 cameras for photos and video calls. Endret 8. februar 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Tja... Høres veldig fint ut, men den så veldig fake ut! Det er joe i grunn bare en E700 med ekstra kameralinse. Jeg kunne faka et bedre bilde enn det. Sier ikke at det er fake, men bare at det ser sånn ut. Endret 8. februar 2005 av Vegard_ Lenke til kommentar
robot Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 kjempefin telefon, men samsung er ikke helt min stil. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 nå er'e noen som har hatt det gøy med å lage falske bilder vettu Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 nå er'e noen som har hatt det gøy med å lage falske bilder vettu Det er ganske gøy faktisk. Hender at jeg kjeder meg litt og redigerer noen bilder av telefoner. Setter på ekstra kamera, endrer fargen og slikt. Har vel bare gjort det på E800 til nå, men... Kjempegøy. Alle burde prøve Vi kan lage en egen tråd hvor man kan poste redigerte telefoner! Det synes jeg var en god idé. Flere med meg? PS: Har ikke du ulovlig skriftstørrelse i signaturen din? Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Kom over dette bildet av E700: Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vi kan lage en egen tråd hvor man kan poste redigerte telefoner!Det synes jeg var en god idé. Flere med meg? Hehe, laget den jeg, IKKE HAT MEG Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vi kan lage en egen tråd hvor man kan poste redigerte telefoner!Det synes jeg var en god idé. Flere med meg? Hehe, laget den jeg, IKKE HAT MEG Neida... Men jeg tenkte egentlig at jeg kunne spørre om det blir for useriøst først. Spurte en moderator. Venter på svar. Det kan kanskje regnes som useriøst. "Hvis det dreier seg om mobildesign, er jo det en genial idé!" svrte Remerser. Det gjør det vel egentlig ikke Kanskje vi kan lage to tråder? En for redigering av eksisterende modeller og en for design! Jeg har i hvertfall bilder til begge deler. BTT: Den E700 med diamanter var lekker! Sikkert noen som har betalt i dyre dommer hos en gullsmed. Ser ut som trusa til David Beckham Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Ser ut som trusa til David Beckham Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Den E700 med diamanter så ikke billig ut. Men fin var den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå