Gå til innhold

Leter etter Logitech Mini wheel (ballmus)

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter denne men finner den ingen steder;\ Noen som har denne og vil selge den eller eventuelt vet hvor den selges?

Slik ser den ut:

img_-1698675231_0.jpg

Jeg finner denne HER

Men det står at den er optisk? Jeg har en ballmus utgave som begynner å bli sliten, og vil gjerne ha en tilsvarende men finner ikke noe sted de selger den. Så er det mulig dette er denne musen bare at den blir kalt "optisk" fordi den bruker laser til å detektere bevegelsene til ballen ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst er det den musen jeg vil ha pga at du ikke finner noen andre som er så lette på knappene + at den er en av de letteste og mest bevegelige.

For det andre fordi ballmus gir mye mer feeling enn en laserstråle gir pga at ballen gir motstand som gir en bedre presisjon enn optisk =]

Lenke til kommentar

Ballmus teknologien er for lengst ut men det finnes noen ballmus brukere enda.

De optiske senorene blir mer og mer presise feks Razer Diamondback med hele 1600dpi. Men mulig det er noen sjapper som har ballmus å selge. Men tror modellen du leter etter ikke finnes på noen web shop men om du er heldig kanskje du finner den på elkjøp eller liknende.

Lenke til kommentar

uff teknohoder som alltid tror nyeste teknologi er best. Samme som de fleste tror bedre grafikk gjør at et spill blir best. Spill avhenger av gameplay og mus avhenger av motstand, følelse og design. Kan ikke bruke en murstein liksom bare fordi den har laser koblet til seg.

Selvsagt er en 800/1600 dpi mus mye mye mer presis enn en ballmus, men det er ikke realiteten. Teori < praksis

Men takk for tips, skal lete videre !

Endret av arna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...