sull Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 vel, topic sier vel det meste. Jeg er opptatt at pcen min skal bli så stille som mulig... Prisen må IKKE overstige 1000 kroner. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Du kan jo sikkert kjøpe dette for eksempel. Ellers har microplex mange andre støydempingsmatter og støydempede (og nesten lydløse) kabinetter. Lenke til kommentar
sull Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 har du lyst å gi eksempel? for d e så mange kabisser å velge mellom der Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jo da. NoiseControl har jo noen, f.eks. dette chiefteckabinettet, greit kabinett, hvis du er villig til å ha et som resten av verden har. (bl.a. meg.) Det koster dessverre LITT over grensen du satt. Ellers skal Lian Li ha noen fine, med lite lyd. (og, dessverre, høy pris) Lenke til kommentar
sull Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hvilken av disse er best: Cooler Master Miditower,"Cavalier1",Sort - 849kr eller: bZerk Miditower m/vindu og display, Sort - 795kr (noen som har noen tester eller omtaler av sistnevnte? Endret 8. februar 2005 av sull Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er endel tester av kabinetter på HW. Antec Sonata,Nexus Breeze eller Artic Cooling Silentium T1/T2 er alle spesielt utviklet for lite støy. Nexusen er dyrest, de andre er ganske rimelige, men de er nok simplere i utførelse. Andre ting å tenke på er at du kjøper CPU kjøler og skjermkortkjøler som er støysvake. Jeg har en Mist Frostbite cpukjøler med støysvak vifte som jeg er godt fornøyd med. Har også montert en Zalman VF700cu vgakjøler på skjermkortet. Den er sinnsvakt stillegående, helt umulig å høre på laveste hastighet. Den er til og med vanskelig å høre på full spiker. Lenke til kommentar
Sk@lleBank Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Vil anbefale Arctic Cooling Silentium T1/T2. Koster (nesten) ingenting, og er noe av det mest støysvake jeg har vært borti.. Kjøpte selv Nexus Breeze nylig, og det er dønn stille, men koster som nevnt endel (1795.- med 400w psu) Har sett at mange anbefaler Antec Sonata også. Har ingen erfaring med dette selv, men mange anbefalinger borger for et trygt kjøp. Koster rundt 1000.- med 380w Psu, og det finnes egne, tilpassede sett med dempematter (AcoustiPack) for å dempe støyen enda mer.. Lenke til kommentar
sull Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Problemet er at jeg har brukt 700 kr på en PSU utenom, så d hadde vært greit med et kabinett uten PSU ... Lenke til kommentar
Sk@lleBank Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Du får Antec Sonata uten psu og da.. her Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 satser du på støydemping....ikke ha vindu.....funket dårlig her....! Lenke til kommentar
sull Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Har bestilt et Coolermaster Cavalier 1 kabinett, og zalman kjølere til både CPU og skjermkort. Jeg bestilte også zalman viftestyring. Så får håpe på at dette blir et lydløst system Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 14. februar 2005 Del Skrevet 14. februar 2005 Jo da. NoiseControl har jo noen, f.eks. dette chiefteckabinettet, greit kabinett, hvis du er villig til å ha et som resten av verden har. (bl.a. meg.) Det koster dessverre LITT over grensen du satt. Ellers skal Lian Li ha noen fine, med lite lyd. (og, dessverre, høy pris) det kabinettet der har dritmange mod-muligheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå