eivindhg Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Heisann, kjøpte for en tid tilbake en Sony Ericsson k700i på QXL.dk for 1700 kroner. Jeg betalte beløpet og ventet i spenning på mobilen. Etter 2 uker med venting uten å ha motatt noen mobil skjønte jeg at noe var feil og jeg sjekket om jeg hadde oppgitt riktig adresse på QXL. Det hadde jeg, bortsett fra at jeg hadde oppgitt feil hjemland =/ (Danmark istedet for Norge) Så mobilen hadde altså blitt sendt til en adresse som ikke eksisterer i Danmark. Kontaktet fyren som sa at alt var min feil og at jeg ikke kom til å få tilbake pengene eller noen mobil. Hva skal jeg gjøre??? Vil ikke kaste 1700 kroner i dass :O Blir glad for alle svar! Lenke til kommentar
shaho Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Heisann, kjøpte for en tid tilbake en Sony Ericsson k700i på QXL.dk for 1700 kroner. Jeg betalte beløpet og ventet i spenning på mobilen. Etter 2 uker med venting uten å ha motatt noen mobil skjønte jeg at noe var feil og jeg sjekket om jeg hadde oppgitt riktig adresse på QXL. Det hadde jeg, bortsett fra at jeg hadde oppgitt feil hjemland =/ (Danmark istedet for Norge) Så mobilen hadde altså blitt sendt til en adresse som ikke eksisterer i Danmark. Kontaktet fyren som sa at alt var min feil og at jeg ikke kom til å få tilbake pengene eller noen mobil. Hva skal jeg gjøre??? Vil ikke kaste 1700 kroner i dass :O Blir glad for alle svar! Mobilen vil bli sendt tilbake til fyren du kjøpte det fra! Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Heisann, kjøpte for en tid tilbake en Sony Ericsson k700i på QXL.dk for 1700 kroner. Jeg betalte beløpet og ventet i spenning på mobilen. Etter 2 uker med venting uten å ha motatt noen mobil skjønte jeg at noe var feil og jeg sjekket om jeg hadde oppgitt riktig adresse på QXL. Det hadde jeg, bortsett fra at jeg hadde oppgitt feil hjemland =/ (Danmark istedet for Norge) Så mobilen hadde altså blitt sendt til en adresse som ikke eksisterer i Danmark. Kontaktet fyren som sa at alt var min feil og at jeg ikke kom til å få tilbake pengene eller noen mobil. Hva skal jeg gjøre??? Vil ikke kaste 1700 kroner i dass :O Blir glad for alle svar! Mobilen vil bli sendt tilbake til fyren du kjøpte det fra! Viss ikke så har fyren allerede fått den sendt tilbake, og står i ljuger til deg! Lenke til kommentar
shaho Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvis man sender en pakke som man har adressert feil, så skal den komme tilbake innen ca 14 dager + -. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå