CS_Empty Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Syns det var en fengende tittel Egentlig mener jeg Koss The Plug vs Sennheiser MX500. Har null erfaring med noen av de, selv og trenger derfor litt hjelp da jeg skal kjøpe en av de.. NB! Svar fort, må bestille i dag! Kan godt diskutere merkene koss vs sennheiser og.. kan bli interesant det og Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Personlig, ville jeg aldri bestilt øre propper. Hvorfor ikke klinke til med Koss Porta Pro? Har de selv, og må si de fungerer ganske bra egentlig. Men, hvis så enn, ville jeg ha bestilt Sennheiser MX500. Lenke til kommentar
CS_Empty Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Har faktisk Portapro fra før av:P Trenger noen små plugger fordi de er enkle å skjule, og mye bedre å jogge med.. EDIT: Kom med fler synspunkter =) Endret 8. februar 2005 av CS_Empty Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Syns du virkelig det er bedre å jogge med propper..? Jeg liker mye bedre Porta Pro, siden det holder seg på hodet liksom, mens proppene gjerne ikke er så gode i øret, og faller lett av. Men, smaken er som baken vet du. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvis du vil ha "canalphones", plugger som går inn i øret så er Sure og Etymotic noe av det beste på dette. Hpx har Shure E2c til 770kr og Ety ER-6 til ca 1.300kr, dette er inngangsbiletten til det råeste i denne klassen. Knut Lenke til kommentar
CS_Empty Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Pleier å jogge med hue ute, da det er kaldt... proppene sitter da=) Lenke til kommentar
CS_Empty Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) <300kr... Endret 8. februar 2005 av CS_Empty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå