stoltz Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Limited_Edition skrev: Complexion skrev: Jeg skjønner ikke hva som er så stas med og spille med andre nordmenn. Har det noe å si hvor folk kommer fra, så lenge de er gode? Jeg har teamet opp med folk fra Kina, Malaysia, Nederland, England+++, og jeg har ikke merket forskjell på de fra nordmenn. Kina? Er det ikke europeisk wow vi fra Norge spiller på da? Tro han mente andre MMORPGs Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg skal bare spille på samme server som skolekameratene min jeg, sitte på VT og more oss Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 UGK skrev: Tro han mente andre MMORPGs Nei, jeg mente faktisk EU Final Beta (World of Warcraft) Lenke til kommentar
Teek Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Sitat Jeg skal bare spille på samme server som skolekameratene min jeg, sitte på VT og more oss Æsj.. åsså VT da bruk heller skype.. mye bedre Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tror dette blir et vanskelig valg nå. Fordi mange er med i en guild som kanskje ikke er så interessert i å joine den serveren som de "norske"-medlemmene vil joine... Men jeg blir gledelig med på en "Gamer.no-PvE" og "Gamer.no-PvP"-server... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg for mitt vedkommende skal spille på SUN-serveren. Lenke til kommentar
Firesnake Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvordan vet man hvor serverene er? Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Jeg vil tippe at serverne i Europa blir hetende det samme som serverne i statene... Derfor kommer jeg nå med et serverforslag... Jeg foreslår serveren Nathrezim som er en PvP server i statene, som og er den første serveren som begynner på N, som tidligere foreslått... Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Sitat Boogieman' date='09/02/2005 : 20:31'] Jeg vil tippe at serverne i Europa blir hetende det samme som serverne i statene... Derfor kommer jeg nå med et serverforslag...Jeg foreslår serveren Nathrezim som er en PvP server i statene, som og er den første serveren som begynner på N, som tidligere foreslått... Det er jo litt greit hvis man joiner en server som står i Europa da, med tanke på ping og slikt. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Complexion skrev: UGK skrev: Tro han mente andre MMORPGs Nei, jeg mente faktisk EU Final Beta (World of Warcraft) Javel? Og hvordan går det an? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Det er da vel ingen problemer det? Jeg spilte i US Beta uten å være bosatt i USA, og det var haugevis med asiater o.l. som spilte på EU Beta. Lenke til kommentar
Duddelmus Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Dandar skrev: [VK skrev: Boogieman,09/02/2005 : 20:31] Jeg vil tippe at serverne i Europa blir hetende det samme som serverne i statene... Derfor kommer jeg nå med et serverforslag...Jeg foreslår serveren Nathrezim som er en PvP server i statene, som og er den første serveren som begynner på N, som tidligere foreslått... Det er jo litt greit hvis man joiner en server som står i Europa da, med tanke på ping og slikt. Jada, jada... Selvfølgelig skal vi spille på en server som står her i Europa... Men vi har bare ikke fått navnene på de kommende serverne enda, og jeg tipper at navnene kommer til å være LIKE (ikke de samme) som de i statene, og da kom jeg bare med et forslag på server (hvis det navnet kommer på EU server) så vi nordmenn kunne samles der... Var jeg tydelig nok nå?? Lenke til kommentar
Smog125 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Complexion skrev: Jeg skjønner ikke hva som er så stas med og spille med andre nordmenn. Har det noe å si hvor folk kommer fra, så lenge de er gode? Jeg har teamet opp med folk fra Kina, Malaysia, Nederland, England+++, og jeg har ikke merket forskjell på de fra nordmenn. Jeg synes tvert imot, at det er morsomt å spille på en server med spillere fra hele verden, istedet for å spille med 50% nordmenn. Vel, jeg er enig med deg. Jeg skriver for det mest med englesk personer på msn. Så det gjør ikke meg noe om jeg må skrive englesk. Bruker bare winclue hvis jeg får problemer med å skrive ordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå