Gå til innhold

Hvor skal de norske spille?


Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke hva som er så stas med og spille med andre nordmenn. Har det noe å si hvor folk kommer fra, så lenge de er gode? Jeg har teamet opp med folk fra Kina, Malaysia, Nederland, England+++, og jeg har ikke merket forskjell på de fra nordmenn.

Kina? Er det ikke europeisk wow vi fra Norge spiller på da?

Tro han mente andre MMORPGs ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Boogieman' date='09/02/2005 : 20:31'] Jeg vil tippe at serverne i Europa blir hetende det samme som serverne i statene... Derfor kommer jeg nå med et serverforslag...

Jeg foreslår serveren Nathrezim som er en PvP server i statene, som og er den første serveren som begynner på N, som tidligere foreslått...

Det er jo litt greit hvis man joiner en server som står i Europa da, med tanke på ping og slikt.

Lenke til kommentar
Boogieman,09/02/2005 : 20:31] Jeg vil tippe at serverne i Europa blir hetende det samme som serverne i statene... Derfor kommer jeg nå med et serverforslag...

Jeg foreslår serveren Nathrezim som er en PvP server i statene, som og er den første serveren som begynner på N, som tidligere foreslått...

Det er jo litt greit hvis man joiner en server som står i Europa da, med tanke på ping og slikt.

Jada, jada... Selvfølgelig skal vi spille på en server som står her i Europa... Men vi har bare ikke fått navnene på de kommende serverne enda, og jeg tipper at navnene kommer til å være LIKE (ikke de samme) som de i statene, og da kom jeg bare med et forslag på server (hvis det navnet kommer på EU server) så vi nordmenn kunne samles der...

Var jeg tydelig nok nå??

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva som er så stas med og spille med andre nordmenn. Har det noe å si hvor folk kommer fra, så lenge de er gode? Jeg har teamet opp med folk fra Kina, Malaysia, Nederland, England+++, og jeg har ikke merket forskjell på de fra nordmenn.

 

Jeg synes tvert imot, at det er morsomt å spille på en server med spillere fra hele verden, istedet for å spille med 50% nordmenn.

Vel, jeg er enig med deg. Jeg skriver for det mest med englesk personer på msn. Så det gjør ikke meg noe om jeg må skrive englesk. Bruker bare winclue hvis jeg får problemer med å skrive ordet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...