Lapette Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Lurer litt på hvilke servere (hvis de er blitt offentliggjort da) dere norske skal spille på i WoW jeg! Hadde jo vært tøft å samle en stor del av det norske folk på èn og samme server. Snakker selvsagt PvP server Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 feil, ca 50% av oss snakker helt sikker om PvE server tja, vi kunne jo gjøre det enkelt... 7 server fra toppen hvis man sorterer dem alfabetisk stigende... Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kanskje man skal bli enige om èn PvE og èn PvP server, så slipper alle å joine hver sin server ? Feks den første som begynner på "N" eller noe sånnt. Lenke til kommentar
Aranel Elensar Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kanskje man skal bli enige om èn PvE og èn PvP server, så slipper alle å joine hver sin server ? Feks den første som begynner på "N" eller noe sånnt. Det der høres ikke ut som en dårlig ide Noe sånt ville vert veldig kult ! Blir kansje litt lettere å finne en server nå server names blir offentligjort.... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Mange som har dette problemet. Hvilke server skal en spille på.. Hvor er det flest norske, etc. Håper de snart kommer med en server-liste. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Kanskje man skal bli enige om èn PvE og èn PvP server, så slipper alle å joine hver sin server ? Feks den første som begynner på "N" eller noe sånnt. Ganske god ide. Jeg skal iallefall da holde meg unna de som begynner på F, D og E i tilfelle de verste analfabete folkeslagene i verden vil spille på engelsk server. Lenke til kommentar
Earl87 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 er det gitt noe info om hvordan serverne vil blir ordnet? med navn nummer å sånnt Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Antar det blir som den amerikanske versjonen! Med navn fra diverse severdigheter og store krigere i Warcraft! Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jaja, jeg kommer iallefall til å gå PVP. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Som Mr. Lee foreslo så kan vi jo ta det som f.eks den 7. første av PvP serverene og den 7. første av PvE serverene. Sortert etter navn. Men må prøve å få det offentliggjort til de fleste på forumet. En sticky som het f.eks "Her er serverene vi har valgt" eller noe litt mindre korny, der en moderator poster det vi kommer frem til under denne debatten. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg skjønner ikke hva som er så stas med og spille med andre nordmenn. Har det noe å si hvor folk kommer fra, så lenge de er gode? Jeg har teamet opp med folk fra Kina, Malaysia, Nederland, England+++, og jeg har ikke merket forskjell på de fra nordmenn. Jeg synes tvert imot, at det er morsomt å spille på en server med spillere fra hele verden, istedet for å spille med 50% nordmenn. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Noen gloser kan være vanskelig på engelsk. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Men så lenge jeg spiller sammen med guildet og venner er jeg fornøyd Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg skjønner ikke hva som er så stas med og spille med andre nordmenn. Har det noe å si hvor folk kommer fra, så lenge de er gode? Jeg har teamet opp med folk fra Kina, Malaysia, Nederland, England+++, og jeg har ikke merket forskjell på de fra nordmenn. Jeg synes tvert imot, at det er morsomt å spille på en server med spillere fra hele verden, istedet for å spille med 50% nordmenn. For min del så syns jeg det er litt stas å møte andre nordmenn. Som jeg igjen kanskje kjenner fra virkeligheten. Føler også att det da vil bli enklere å få til ett godt sammen sveiset *guild*. Lenke til kommentar
Aranel Elensar Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg skjønner ikke hva som er så stas med og spille med andre nordmenn. Har det noe å si hvor folk kommer fra, så lenge de er gode? Jeg har teamet opp med folk fra Kina, Malaysia, Nederland, England+++, og jeg har ikke merket forskjell på de fra nordmenn. Jeg synes tvert imot, at det er morsomt å spille på en server med spillere fra hele verden, istedet for å spille med 50% nordmenn. Folk har forskjellig smak Tror ikke det er så mange som har "problemer" med å spille sammen med folk fra andre land, om det er noen som har det, har de bestilt galt spill Det er også sant, som HKon sier, at noen gloser kan være vanskelige... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Men så lenge jeg spiller sammen med guildet og venner er jeg fornøyd Ja, det er akkurat slik jeg tenker også. Så lenge jeg spiller på samme serveren som vennene mine, og alltid har noen på vennelisten, vil jeg være fornøyd. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Personlig syntes jeg det er morro å spille med folk jeg mer eller mindre kjenner, og som ikke er totalt dumme. Har for all del ikke noe imot "utlendinger", men det er jo litt stas med nordmenn og. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Uansett er det fantastisk hvor god hjelp man får, og hvor vennelige folk er i spillet. Var veldig bra her ene kvelden, jeg spilte med en i ca 12 timer i strekk, så spurte eg han om e-mailen slik at vi hadde kontroll på hvilken server vi skulle på i retail osv. Så minnet adressa om noe norsk, så skrev jeg, "er du norsk"? -ja, vist f*aen kom det opp mye lol. Stressa med engelsken hele kvelden der Men det er god trening da. Virkelig bra stemning og samhold, folk deler med seg, og jobber i lag, tror utenlendingene er minst like flinke som nordmenn. Men vi kan godt få en poll om hvilke servere folk har valgt. Hvor mange servere vil være oppe i første omgang da? Off topic: Hvor mange var det mulig å ha på en server i beta? er det slik at samme server hoster flere realms? Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg skjønner ikke hva som er så stas med og spille med andre nordmenn. Har det noe å si hvor folk kommer fra, så lenge de er gode? Jeg har teamet opp med folk fra Kina, Malaysia, Nederland, England+++, og jeg har ikke merket forskjell på de fra nordmenn. Kina? Er det ikke europeisk wow vi fra Norge spiller på da? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg skjønner ikke hva som er så stas med og spille med andre nordmenn. Har det noe å si hvor folk kommer fra, så lenge de er gode? Jeg har teamet opp med folk fra Kina, Malaysia, Nederland, England+++, og jeg har ikke merket forskjell på de fra nordmenn. Kina? Er det ikke europeisk wow vi fra Norge spiller på da? Jo, men var det ikke Europeere som spilte i US Beta også kanskje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå