DezTruckTor Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei Jeg synes jeg har sett Linux til playstation 2, men jeg husker ikke hvor. Noen som vet om dette faktisk eksisterer, og hvor man kan få lastet det ned? Dette hadde vært morsomt å kunne bruke ps2-en til ting som web-surfing o.l. Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Utrolig hva man finner med google Debian distro. eller Sony sin offisielle. Sikkert noe mer, men gadd ikke søke mer.. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Utrolig hva man finner med google Debian distro. eller Sony sin offisielle. Sikkert noe mer, men gadd ikke søke mer.. Men hvordan kan jeg greie å innstallere Debian's Linux på ps2, når pakken krever at man har den offisjelle versjoenen for å kunne innstallere det? Lenke til kommentar
_LA_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Veit ikke. Kjøpe det? Leste ikke akkurat så altfor mye på de sidene. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Som sagt tidligere, det er utrolig mye man finner på google Lenke til kommentar
Solid Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ja, men hvis han spør så har han vel prøvd å søke på google. Google er vel det første man bruker hvis man lurer på ting. Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Ja, men hvis han spør så har han vel prøvd å søke på google.Google er vel det første man bruker hvis man lurer på ting. Helt riktig. Og når man ikke finner det man leter etter på google, så spør man i et forum. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Utrolig hva man finner med google Debian distro. eller Sony sin offisielle. Sikkert noe mer, men gadd ikke søke mer.. Men hvordan kan jeg greie å innstallere Debian's Linux på ps2, når pakken krever at man har den offisjelle versjoenen for å kunne innstallere det? Ser ut til at du må kjøpe Sonys Linux-kit. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Eller kjøpe den harddisken til PS2? Husker ikke hva den heter, men det var mulig å få tak i den på en nettbutikk i Norge. Edit: HDloader heter det. Er bare en DVD tror jeg, du må kjøpe harddisk og ps2 nettverksadapter utenom. Se mer her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=315552 Edit2: HDloader er visst ute av produksjon, hdadvance skal visst gjøre samme nytten. Endret 10. februar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Eller kjøpe den harddisken til PS2? Husker ikke hva den heter, men det var mulig å få tak i den på en nettbutikk i Norge. Edit: HDloader heter det. Er bare en DVD tror jeg, du må kjøpe harddisk og ps2 nettverksadapter utenom. Se mer her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=315552 Edit2: HDloader er visst ute av produksjon, hdadvance skal visst gjøre samme nytten. Jeg er tilfeldigvis eier av en HDAdvance som jeg kjøpte i lag med Matrox disken min. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) Eller kjøpe den harddisken til PS2? Husker ikke hva den heter, men det var mulig å få tak i den på en nettbutikk i Norge. Edit: HDloader heter det. Er bare en DVD tror jeg, du må kjøpe harddisk og ps2 nettverksadapter utenom. Se mer her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=315552 Edit2: HDloader er visst ute av produksjon, hdadvance skal visst gjøre samme nytten. Jeg er tilfeldigvis eier av en HDAdvance som jeg kjøpte i lag med Matrox disken min. Og det funker fint? Uansett: Kan du ikke bare da legge inn Debian? Endret 10. februar 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå