metropol Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jeg har ca 350 bilder som skal rulle å gå med noen sekunders mellomrom på en stor fødselsdagsfest for mine foreldre. Jeg håper virkelig jeg slipper å måtte lime inn bilde for bilde i Powerpoint og lage en fremvisning der. Filen blir også uforholdsmessig stor. Spørsmålet er om det finnes egnede gratis programmer som kan gjøre det samme, og hvor du kan sette tidsintervallet for fremvisning av hvert enkelt bilde, samt kjøre bildene i uendelig loop. Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Irfanview har jo slideshow funksjon, der du og kan lagre slideshow'et til .exe eller .scr . Ellers har du jo Picasa.. Lenke til kommentar
metropol Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Glitrende. Takk skal du ha Lenke til kommentar
RuZleBIFf Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Windows XP har slideshow! bare å legge alle bildene i 1 mappe, åpne ett og trykke på "Start Slide Show" nederst på verktøy-linja! (F11 er også en mulighet! ) Veit ikke åssen man stiller inn hvor lenge hvert bilde skal være oppe da, men sikkert bare å leite litt! Endret 9. februar 2005 av RuZleBIFf Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 kan også bruke ACDsee.... Koster litt sikkert! hehe.... Marsan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå