Gå til innhold

Lagringsplass på hotmail

El-Hadji

Anbefalte innlegg

Etter at jeg fikk Gmail i august har jeg også hatt 250 MB plass på hotmail, jeg trodde dette var normalt, og et svar på gmails tjenester. Men i det siste har jeg lagt merke til at ingen andre som har hotmail har mer enn 2 MB lagringsplass..

Jeg lurer på om dette er et spesielt tilfelle med meg, eller om det er flere som har fått det? Jeg har ikke betalt for å få noe ekstra heller.

Her har du et screenshot hvis dere ikke tror meg :)

post-61-1107879383_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Følg disse trin for at opgradere til 25 MB mailplads på din Hotmail konto øjeblikkeligt:

1. Login på din mailkonto via browser.

2. Gå til Indstillinger > Personlig > Min profil

3. Ændr Land/område til USA, Vælg Florida under Stat og indsat 33332 som Zip code

4. Tryk Opdater og dernæst Fortsæt

5. Vælg Sprog under Indstillinger

6. Ændr sprog til English og tryk OK

7. Kopier/åbn dette link til adresselinjen i det vindue du har din mail konto åben i http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bin/Accou…

8. Klik på Close My Account

9. Gå til Hotmail.com igen og log ind som normalt og tryk så på Activate My Account. Derefter klikkes der på I Agree til aftalen og Continue på de efterfølgende sider.

10. Nu har du 25 MB mail plads med det samme. Du kan nu ændre din profil til det oprindelige sprog og land.

11. Efter max en måneds tid bliver din konto opgraderet til at have 250 MB mail plads!

Bare rolig du beholder alle dine mails, kontakter osv men jeg frasiger mig alligevel ethvert ansvar hvis folk bruger denne fremgangsmåde...

Lenke til kommentar

Your Hotmail account can have from 2 to 250 megabytes (MB) of storage space.

Note: While Hotmail is currently increasing storage space for all of our users, it will take some time to upgrade everyone

EDIT: wizz, hvor har du den oppgradering din fra? oppgradering skjer jo automatisk samme hva!

Endret av opticus
Lenke til kommentar
Følg disse trin for at opgradere til 25 MB mailplads på din Hotmail konto øjeblikkeligt:

1. Login på din mailkonto via browser.

2. Gå til Indstillinger > Personlig > Min profil

3. Ændr Land/område til USA, Vælg Florida under Stat og indsat 33332 som Zip code

4. Tryk Opdater og dernæst Fortsæt

5. Vælg Sprog under Indstillinger

6. Ændr sprog til English og tryk OK

7. Kopier/åbn dette link til adresselinjen i det vindue du har din mail konto åben i http://by17fd.bay17.hotmail.msn.com/cgi-bin/Accou…

8. Klik på Close My Account

9. Gå til Hotmail.com igen og log ind som normalt og tryk så på Activate My Account. Derefter klikkes der på I Agree til aftalen og Continue på de efterfølgende sider.

10. Nu har du 25 MB mail plads med det samme. Du kan nu ændre din profil til det oprindelige sprog og land.

11. Efter max en måneds tid bliver din konto opgraderet til at have 250 MB mail plads!

Bare rolig du beholder alle dine mails, kontakter osv men jeg frasiger mig alligevel ethvert ansvar hvis folk bruger denne fremgangsmåde...

vil dette slette alle meldinger i inboks?

Lenke til kommentar

Han sier jo at det ikke sletter noen meldinger, bare les det som han skrev nederst:

Lenke til kommentar

Han sier jo at det ikke sletter noen meldinger, bare les det som han skrev nederst:

ooops :blush: litt utolmodig :D

Lenke til kommentar

Den linken som skal limes inn er jo ikke fullstendig..??..

Får bare Page Not Found

Sorry, I can't find the page you have requested. The page may be temporarily unavailable, or no longer exists on our servers.

Please make sure you have typed in the correct address.

Har dere fått det til? får ikke opp noe spm om "Close My Account".

edit:

Fikk det til nå tilslutt. linken funker ikke men fant siden selv. Sitter nå med 25 mb plass :)

brukte denne linken isteden: https://registernet.passport.net/ppdelete.s...1&id=10&lc=1044

Endret av BiA_strider
Lenke til kommentar
hvilken side logger du deg in på hotmailen din på?

hotmail.com funker ikke nå :(

Du bruker vel http://login.passport.net/uilogin.srf?id=2 til å logge deg på?

Iallfall fungerte metoden utmerket for meg, slik at jeg nå sitter med 25 MB. Ei heller ble noen av e-postene slettet, trass i hva jeg fryktet.

får bare opp en "Server Error in '/' Application." side :( hva er galt?

Edit: gikk nå men måtte bruke firefox.. bruker opera.. noen som vet hva som kan være galt?

Endret av chs89
Lenke til kommentar

kanskje eg er ute i siste liten no, men:

Etter å ha satt rett sted og stat, skulle eg ta close på Passport-kontoen, ja?

Ingen av lenkene fungerte, men på passport.com kan du ta close. Eg får då:

"Your .NET Passport account has an "@hotmail.com" e-mail address. To close this account, you need to contact Hotmail Customer Support."

Kipt :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...