Gå til innhold

hva burde være med i en exp. pack?

Anbefalte innlegg

Ting jeg savner, eller som hadde hvert kult å legge til spillet:

- Større mulighet til å spesialisere talents treet sitt (legge til flere talents)

- Mulighet til å "style"/customise mounten sin, med f.eks. armor, masker, saler etc.

- Flere instanser. Instance runs er gøy :)

- Hero classes.

- Flere yrker. Ikke nødvendigvis noe som er nyttig, men noe som er gøy. f.eks. Jøgglere.

- Hatt en egen duel arena i hver storby! Her kan du duellere med folk på samme lvl som deg, å få premier (evt. også en status) for å vinne turneringer osv.

- Legge til en instance eller to i teldrassel.

-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flying mounts! :w00t:

Tenk dere da... F.eks. I Battlegrounds kommer horde på bats/wind riders, og alliance på gryphons/hippogryphs :dribble:

Det ville vært fett. Kunne kanskje vært req. lvl 80/100 (ja, høyere lvls er et must etter hvert), for vanlig/epic.

Lenke til kommentar

Tror flying mounts ville laget trøbbel for serveren.

Det viktigste for meg er at blizzard legger til nye taktiske elementer i pvp uten at vi får "det vil jeg også ha" effekten blant alle "drittungene". For meg forsvinner gleden om alle er hero class, eller alle plutselig har winged mount.

Om det i det hele tatt skulle vært med winged mount burde de være raske, men svært sårbare. Blir mounten drept er du også død (med mindre du har en fallskjerm som engineerene kan lage eller noe)

Det hadde gitt litt ekstra action til battlegrounds uten at alle ville ha brukt det. (men som sagt, jeg tror det ville ha trøbbla)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...