chokke Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 vil ikke folka ha med mer? Lett for blizzard å lage exp da iaffal. Fler mounter Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Northrend! Og for dere som har spillt Warcraft3 TFT, Nerubian Kingdom som en GIGANTISK instance (level 60-62 elites med et par 500+ bosser der inne). Hadde også vært fint om de hadde kuttet ut respawn i instances, for der kan du jo bare være en gruppe om gangen. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Synes spillet har det meste i grunn, men skal jeg være pirkete: - Flere landområder - Mulighet for å lære alle rasers språk - Flere muligheter når man lager toon - En attraksjon i Darnassus - Et par nye classes (Fallen Paladin, Mortar Operator, Shapeshifter m.m.) Men seff all in due time. Spillet funker mer enn bra nok as it is (kunne forresten kommet flere muligheter til å gjøre karakteren din spesiell med en gang, utseendemessig... blir så uhorvelig mange like toons ute å går) EDIT: Leif says hi... Endret 9. februar 2005 av Odland81 Lenke til kommentar
Royzer Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Kunne tenkt meg at det hadde vært et område/verdensdel som kun ble styrt av oss spillere. At vi kunne bygge settlements med murer, hus, og butikker som kunne blitt ødelagt av det andre laget. ønsker også at vi kunne fått låv til å endre farger på itemene. synes det blir litt kårny med røtt/lilla/blått/grønt utstyr: \ Lenke til kommentar
TomaToe Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Vi har jo ikke begynt med retail enda da. Men det er lov å tenke framover.. Mest gleder jeg meg bare som en unge til retail. *legge alt i hendene til Blizzard (<3)* Lenke til kommentar
jonasdaman Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 1. At feks orgrimmar ble angripet av en hau med humanoids. helst elite 2. Arthas som boss 3. Hatt kjente våpen som feks "Frostmourne" (var det ikke det, det sverdet hette) Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Jonasdaman, å legge inn slike våpen så tidlig i spillets periode hadde ikke vært så gøy. Om et til to år hadde det kanskje vært aktuelt, og bare en på serveren kunne hatt det. Og dette skulle være ekstremt vanskelig, en boss fra historien til warcraft som hadde en så stor rolle burde være MYE vankseligere enn Ragnaros er nå. Å kjempe på toppen av Icecrown håper jeg blir en utfordring i seg selv, knockback + store høyder = eid. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Bare de får laget Undead Shaman blir jeg fornøyd... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Bare de får laget Undead Shaman blir jeg fornøyd... Da har han ikke bare fearward lenger, immune til fear heter det da Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 12. mai 2005 Del Skrevet 12. mai 2005 Vil at Taurener skal få mulighet til å bruke de store trestammene de har i vanlig WC sånn som Cairn Stonehoof (eller noesånt) i Thunderbluff har! de hadde gjort tauren warrior til en ti ganger tøffere klasse Lenke til kommentar
Roberticus Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hero levels er et must. Håper det kommer i form av en quest som munner ut i Hero status (gjerne en solo instance med fete effekter). Nye områder hadde vært konge. Gjerne nye øygrupper som vi kan reise til med ei ny båtrute eller zep rute. Mulighet til å farge items hadde vært kult så man kunne lage matchende armor set. Hadde også vært moro om man laget noe lignende de dimensjonsraidene man har i Everquest. Ballharde høylevel raid instances for hero-levels. Spiller-kontrollerte bygninger/leiligheter! Hadde vært litt moro å ha sin egen leilighet man kunne stashe opp eller lagre ting utenom banken. Trenger ikke være mer avansert enn 1 bygning med instance til leilighet. Lenke til kommentar
clown Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Hero levels er et must. Håper det kommer i form av en quest som munner ut i Hero status (gjerne en solo instance med fete effekter). Nye områder hadde vært konge. Gjerne nye øygrupper som vi kan reise til med ei ny båtrute eller zep rute. Mulighet til å farge items hadde vært kult så man kunne lage matchende armor set. Hadde også vært moro om man laget noe lignende de dimensjonsraidene man har i Everquest. Ballharde høylevel raid instances for hero-levels. Spiller-kontrollerte bygninger/leiligheter! Hadde vært litt moro å ha sin egen leilighet man kunne stashe opp eller lagre ting utenom banken. Trenger ikke være mer avansert enn 1 bygning med instance til leilighet. Det som hadde vært fett i en expansion, eller kun for et par måneder var om konflikter mellom hordes og Alliance plutselig fikk en brå vending. Menneskene startet en krangling med Dawrfs og gnoes, mens på horde siden var det krangling mellom tauren og ud etc.. ender iallfall med at human/Nelf/Tauren/Troll VS ORC/GNOME/UD/DWAFS Trenger ikke være folenge, men hadde vært kult med noen tidsbråe vendinger som kan kryddra opp hverdagen. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Bare de får laget Undead Shaman blir jeg fornøyd... Tauren Rogue som kan backstab med sverd. Ellers så hadde det ver greit å kunne lære språkene til motstanderne. Nye raser og classes. Northrend ++ Lenke til kommentar
celebos Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Det som hadde vært fett i en expansion, eller kun for et par måneder var om konflikter mellom hordes og Alliance plutselig fikk en brå vending. Menneskene startet en krangling med Dawrfs og gnoes, mens på horde siden var det krangling mellom tauren og ud etc.. ender iallfall med at human/Nelf/Tauren/Troll VS ORC/GNOME/UD/DWAFS Nei, det ville ikke ha vært fett. det ville ha ødelagt hele warcraft historien. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 det ville ha ødelagt hele warcraft historien. Tiden forandrer seg min venn Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Om et til to år hadde det kanskje vært aktuelt, og bare en på serveren kunne hatt det. Ja det er jo utrulig kult at kun èn på serveren har våpen som knuser deg på ett slag. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ok, hva om personen som hadde Frostmourne måtte forsvare det i 1v1 slag minst en gang i uka, og tapte det hvis noen vant over ham? (Så vinneren får det selvsagt) Måtte vel være et One-Handed sword, så alle klassene kunne brukt det... Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Ok, hva om personen som hadde Frostmourne måtte forsvare det i 1v1 slag minst en gang i uka, og tapte det hvis noen vant over ham? (Så vinneren får det selvsagt)Måtte vel være et One-Handed sword, så alle klassene kunne brukt det... Tenk deg Arthas sin DPS mot hvilken som helst klasse... Tror du noen hadde tatt han i PvP ? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 Vil gjerne se hero classes, men ønsker virkelig at dette skal være en quest du kan få i form av en veldig sjelden drop. Det er rett og slett kjipt om det er ørtenhundreofjorten demon huntere som løper rundt. Jeg føler iallefall at det krasjer historien på mange punkter. I tillegg burde de på ingen måte være overpowered, men heller få noen ekstra funksjoner som at de gir andre i samme allianse en moral boost eller lignende. Kanskje de øverste i honor system kunne fått muligheten til å bli en slik klasse Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. mai 2005 Del Skrevet 13. mai 2005 I en expansion pack, som er utenom patchene vi idag får og som vi måtte betalt ekstra for, så vil jeg anta (og håpe) at nye steder (kontinent) blir introdusert. Det ville også være pga praktiske årsaker...dersom for mye funksjonalitet ble introdusert på de eksisterende kontinentene så ville dette kunne klashe med de som ikke er interessert i å bruke penger på en ny expansion. Spillet må jo for dem fortsette som normalt. Ellers så har det kommer mange gode forslag her i tråden, både praktiske og tullete, akkurat slik jeg liker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå