Gå til innhold

hva burde være med i en exp. pack?

Anbefalte innlegg

Her kan dere fåreslå hva som kan være med i en mulig exp pack.

Har ikke sett oen tråd om dette, derfor lager jeg den.

Jeg synes at hvis man er human (eller alliance) og drar til durotar, til den borgen, så hadde det vært quests for alliance der, f eks, drep x prc warriors over lvl y.

Nye raser hadde også vært fint.

x=1-10

y=11-20

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Northrend, Undervanns riket til naga, the emerald dream, fragments of draenor, the twisting nether...?

hero classes:

blademaster

Mountain king

Warden

Demon hunter

o.s.v.

Craft skills:

bowyer/flething

mer "funny" proffesions til å lage mer unyttige, men morsome ting som adder til rpg følelsen?

mulighet for mer variasjon i utseende, og utseende på ting, farge o.l.

Vær effekter

blood elves, goblins, ogre, naga, dranei, pandaren? :D som spillbare raser?

Mer morro items som klær uten særlig nytte utenom å se fine ut o.l.

Moonglaive som brukbart våpen

Dual våpen...som ett toegget sverd (tenk dual lightsaber fra SW) og liknende.

Ikke auction house i alle byene, men forskjellige ting som gjør dem attraktive å "henge" i...(darnassus f.eks. er omtrent forlatt...) SW og Ironforge er det MYE mer aktivitet i...

Name generator - så slipper vi mongo navn :)

mulighet for å lære seg orkisk eller tauren o.l.... fint å ha på PvE servere der man kan møte den andre siden og ta en pils ;)

glemte jeg noe?

Lenke til kommentar
mulighet for å lære seg orkisk eller tauren o.l.... fint å ha på PvE servere der man kan møte den andre siden og ta en pils.

Enig, hadde vært digg å kunne hørt hva orcene skrek i et raid :p

Men gleden ville gått bort pga de ville slutta å skriki og heller snakket general.

Lenke til kommentar

Mine ønsker til World of Warcraft (alle punktene må ikke nødvendigvis være i expansion, men heller komme i patcher).

• Høyere levelcap. _Minst_ level 100, helst høyere
  • Nye landområder (ikke at det trengs med det første, men senere vil det være fint)
  • Mulighet for mer character-customization
  • Mulighet for å bryte allianser (altså at kongen vedtar at humans og dwarfs ikke er allierte mer, eller at tauren plutselig blir en del av alliansen.) Jeg er klar over at dette vil skape veldig ubalanse, men det er ikke behov for mer enn en server av denne typen. Dette er vel et veldig urealistisk ønske, men like fullt et ønske.
  • Flere professions (hva med entertainer?) og classes.

Lenke til kommentar

Hørte Blizzard har planer for WoW i vertfall 5 år fremover. Så mye nytt vil nok komme med tiden.

Hadde vert stilig om man kunne kjøpe flyvende mounts.

Et guild kunne lage sin egen borg eller ivertfall guild bygning, hvor man kunne samles og diskutere raids.

Lenke til kommentar

Tviler på det kommer en konkret expansion pack til WoW, men det er jo planlagt en HEIL del som skal komme via patches, og her er det eg ser mest fram til - pluss et par egne ønsker:

- Battlegrounds!

- Heroclasses

- Nye områder/ferdiggjøre alle såvidt påbegynte (ja, der er faktisk en del uferdige områder som du såvidt kan sjå ved f eks å fly over dei i betaen ;) )

- Fleire professions, både nyttige og unyttige;

* Woodworker (lager buer og staver, og kanskje et par andre ting).

* Woodcutter: samler inn materialer til woodworker

* Brewmaster

- Nye våpentyper: Totem-weapons, glaive-weapons, dual-blade swords

- Større mulighet for å customize egen armor og våpen

Edit:

Der er da en name-generator... :ermm:

Endret av arve87
Lenke til kommentar

- Outland, Northrend og andre områder

- Bli ferdig med epic-mounta til alle rasene

- Mulighet for å ta over byer (utenfor battlegrounds)

- mer customisation (eller no)

Sikkert no mer og.

Behøver da nødvendigvis ikke være i en expansion. Veldig fint hvis noe kommer i patcher. :)

Endret av vaskiZ
Lenke til kommentar
selvsagt er det meste her patchbart, men å tro at nye områder på størrelsen med f.eks. northrend kommer i noe annen form en en addon er litt vel naivt? det er en for stor job til å bare gi ut som en patch ville jeg tro?

Det vil nok komme via en patch på X megabytes, tenker eg. Grunnen til at WoW koster per måned er delvis at dei må ha råd til å drifte servere, og delvis at dei skal utvikle spillet vidare og utvide det via patches heile tida. Dessuten så trur eg dei rekner med at en stor andel som spiller det har tilgang til breiband på et eller anna vis, så patcher på 200-500mb ved veldig store oppdateringer trur ikkje eg er urealistisk.

Lenke til kommentar
Name generator - så slipper vi mongo navn :)

kunne ikke sagt det bedre selv! hater å se folk kalle seg bulletproof, Anakin Skywalker, Kurt Nilsen(og det har jeg faktisk sett!!!).:p

Kan ikke si at jeg har mer jeg vil legge til etter alle disse forslagene ;)

Endret av UGK
Lenke til kommentar
selvsagt er det meste her patchbart, men å tro at nye områder på størrelsen med f.eks. northrend kommer i noe annen form en en addon er litt vel naivt? det er en for stor job til å bare gi ut som en patch ville jeg tro?

Det vil nok komme via en patch på X megabytes, tenker eg. Grunnen til at WoW koster per måned er delvis at dei må ha råd til å drifte servere, og delvis at dei skal utvikle spillet vidare og utvide det via patches heile tida. Dessuten så trur eg dei rekner med at en stor andel som spiller det har tilgang til breiband på et eller anna vis, så patcher på 200-500mb ved veldig store oppdateringer trur ikkje eg er urealistisk.

andre mmorpgs får jo også kontinuerlig bearbeidet innhold, men samtidig kommer det betalings addons...

Everquest + tusen addons

Anarchy Online + 2-3 addons

Dark age of Camelot + 2/3 addons

....tror ikke blizzard ville gått glipp av pengene ved en expansion de heller...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...