arna Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvis en person har 704 linje, og jeg har 2mb hjemme (adsl begge) og jeg reiser til han og kobler meg opp til mitt brukernavn og passord vil da linjen bli 2mb? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 hadde det vært så enkelt hadde jeg gjort alt for og "hacke" meg 8mbit evt. shdsl Lenke til kommentar
Zenith Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Bor i Sverige jeg da og eneste fordelen med det er 8mbps linja Bor 500 meter for langt unna for å få fiber da.. 24Mbit/s for 375 sek /måned Litt off-topic men.. Endret 8. februar 2005 av Zenith Lenke til kommentar
arna Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Så altså får å få høyere hastighet må man gjøre noe fysisk med linja? Trodde det var slik jeg at det ble konfigurert via oppkoblingen til sentralen som regulerte åssen linja skulle være. For en adsl linje trenger jo ikke reperatør til å settes opp til 2mb.. Lenke til kommentar
drool Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Så altså får å få høyere hastighet må man gjøre noe fysisk med linja? Trodde det var slik jeg at det ble konfigurert via oppkoblingen til sentralen som regulerte åssen linja skulle være. For en adsl linje trenger jo ikke reperatør til å settes opp til 2mb.. arrester meg gjerne hvis jeg tar feil nå, men det står d-slam`s rundt omkring som sentraler, disse router "den fysiske" linje til deg som abbonent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå