Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Vil så gjerne ha en sånn i maskinen. De som selges i norge er bare grønne/gule eller noen varianter av disse men ikke blå/hvite. Er det mulig å bytte lys på disse hvis en lodder litt og diverse? Har ikke sett bak på disse så jeg aner ikke hva som kan gjøres og ikke gjøres. Og nei vil ikke ha de "vanlige" lcd displayene som er å få kjøpt hos bl.a. hammer.no Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Du kan bytte bakrunnsbelysningen. Det er en slags tykk film som ligger bak. Om du søker på elfa "EL-lyspanel" så finner du noe.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Sweet. Skal sjekke om de har noe sånt og selvfølgelig hva det vil koste Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Der finnes noen med vanlige LED også. Det jeg gjorde var å ta en gammel Siemens mobiltelefon, borret vekk de grønne diodene, filte litt og satt inn blå. Fungerte fint. Du må nesten sjekke hva som er der fra før om det er El-panel eller LED. Må alternativt mekke egen strømforsyng. Pass på at El-panel skal ha en vekselspenning med høy frekvens..... Matningsspänning: 30 till 100 V~ Frekvens: 100 till 3000 Hz *EDIT* Del selger ferdige strømforsyninger også på Elfa. Dårlig at de ikke har direktelinker (eller er det bare jeg som ikke finner dem...??) Endret 8. februar 2005 av Behydro Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tenkte på denne her Den er grønn Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hmmmm... ser ut som om at der er LED bakgrunn ja. Den kan moddes om selve "reflekterings" laget er blankt, mens LEDsa er grønn. Power Supply for LED B/L (0V) Power Supply for LED B/L (+5V) LED B/L er vel back ligth ja.... men om du ikke vil ødelegge den orginale bakgrunnen er det bare å prøve med el-panel eller en gammel bakgrunn fra en mobil eller noe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Ble nesten dyrere med å "modde" en sånn skjerm så jeg gjorde det enkelt og bestilte den fra tyskland. Fikk den får 500kr med frakt pluss at jeg slipper moms og de ekstra utgiftene som følger med der Takk for hjelpen anyway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå