Gå til innhold

fått sen seachbar i IE, vil fjerne den.....

Anbefalte innlegg

Irriterene , den kom med en tullefil jeg uheldivis lasta med(trodde det var en jukse pach til et spill. Nå er det en

søke greie rett under addresse linja. Den sier seachbar, der det er en damefigur som utgjør "A" en. Hvit er i gult, mens Bar er i Gult

kjørte Norton,Spybot,adware alle med 100% oppdaterte def, men den er ikke slettet, vet ikke hvem det er ifra kan heller ikke vise et bilde, for jeg har ikke web addresse som viser det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor ikke heller bruke Mozilla Firefox? Da blir du helt fri fra searchbars o.l., og garantert at du aldri vil få det igjen.

Det er FEIL at det er umulig å få uønskede searchbars i Firefox, siden det faktisk er mulig å lage addons til den. At ingen bryr seg med å lage slikt svineri og snike det inn via andre programmer er en annen diskusjon.

Endret av kaffenils
Lenke til kommentar

Nei, det har jeg ikke prøvd, trodde spybot og adware var blandt de beste, gratis typer program i sin klasse

Ops der er jo fil uplaod, helt nederst på siden får laste opp bildet av denne tingen i IE...

Endret av div_
Lenke til kommentar

Prøvde MS antispy, detta fjerna det!!!

Kaltes DLSeachBar.exe

Litt synd det ikker er noe om den på internet, men MS fant det, og hva det var

Uansett den sa at flashget også hadde spyware, dette er en Nedlastningsprogram jeg bruker ofte, men ingen andre program fant disse

Endret av div_
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg hadde samme problemet, altså samme search baren. Men jeg fikset det ved å bruke Advanced uninstaller 2004. Med det programmet kan du deaktivere og slette search bar som legger seg til IE.

Jeg har også skiftet til Mozilla Firefox :thumbup: . Anbefales! :!:

Hilsen Daniel aka. _Adler_

post-131-1108465945_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...