div_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Irriterene , den kom med en tullefil jeg uheldivis lasta med(trodde det var en jukse pach til et spill. Nå er det en søke greie rett under addresse linja. Den sier seachbar, der det er en damefigur som utgjør "A" en. Hvit er i gult, mens Bar er i Gult kjørte Norton,Spybot,adware alle med 100% oppdaterte def, men den er ikke slettet, vet ikke hvem det er ifra kan heller ikke vise et bilde, for jeg har ikke web addresse som viser det Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Skjønte ikke helt det med har ikke webadresse som kan vise det men.. hva med å poste et bilde her? Uansett, har du sett om det går ann å få slettet den fra kontrolpanel -> fjern legg til programmer? Det pleier å gå med sånne toolbars. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hvorfor ikke heller bruke Mozilla Firefox? Da blir du helt fri fra searchbars o.l., og garantert at du aldri vil få det igjen. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Bruker Opera, men vil gjerne ha IE ren også. Har Mozilla men bruker det ikke har ikke url til problemet, tok et bilde som ligger på HD'en, en vet ikke hvordan jeg poster bilde Endret 8. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
morra Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) prøv noen andre spyware/adaware-fjernere. Det vrimler av dem på nettet. Bla litt på download.com så kanskje du finner noe Endret 8. februar 2005 av morra Lenke til kommentar
kaffenils Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Hvorfor ikke heller bruke Mozilla Firefox? Da blir du helt fri fra searchbars o.l., og garantert at du aldri vil få det igjen. Det er FEIL at det er umulig å få uønskede searchbars i Firefox, siden det faktisk er mulig å lage addons til den. At ingen bryr seg med å lage slikt svineri og snike det inn via andre programmer er en annen diskusjon. Endret 8. februar 2005 av kaffenils Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Flyttes til Sikkerhet. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Nei, det har jeg ikke prøvd, trodde spybot og adware var blandt de beste, gratis typer program i sin klasse Ops der er jo fil uplaod, helt nederst på siden får laste opp bildet av denne tingen i IE... Endret 8. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Prøv det. http://www.majorgeeks.com/download4086.html Lenke til kommentar
div_ Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Ok her er det som er her.... Ikke bry deg om "Goo" det var jeg som lekte meg med PSP9, men det over der igjen.. Endret 8. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Ta en titt på denne guiden. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Nice, får prøve MS antispy MEN vil den karpsy kødde med norotn antivirus? Endret 9. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
div_ Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Prøvde MS antispy, detta fjerna det!!! Kaltes DLSeachBar.exe Litt synd det ikker er noe om den på internet, men MS fant det, og hva det var Uansett den sa at flashget også hadde spyware, dette er en Nedlastningsprogram jeg bruker ofte, men ingen andre program fant disse Endret 9. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Nice, får prøve MS antispy MEN vil den karpsy kødde med norotn antivirus? Nei Lenke til kommentar
div_ Skrevet 10. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2005 Bra, uansett så er det nå fixa, så jeg behøver ikke kaprsy, men greit å vite i fremtida Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 15. februar 2005 Del Skrevet 15. februar 2005 Hei! Jeg hadde samme problemet, altså samme search baren. Men jeg fikset det ved å bruke Advanced uninstaller 2004. Med det programmet kan du deaktivere og slette search bar som legger seg til IE. Jeg har også skiftet til Mozilla Firefox . Anbefales! :!: Hilsen Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
div_ Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2005 Ok, MS antispy gjorde nytten, men godt det er masse alternativer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå