Rubex Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei Jeg ser at noen av iPodene kommer med en dockingstasjon. F. eks. 40Gb versjonen, i tillegg kan man kjøpe det til iPod mini. Men er det ikke mulig å få kjøpt en stasjon til iPod 20GB separat? Har sett på apple.no, men der er det ikke noe. Dersom den følger med 40GB utgaven, burde det vel gå an å kjøpe den separat også? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) http://www.efast.no/PartDetail.aspx?q=r:pg;c:36135;p:605224 https://prisguiden.no/fritekst_sok....emin=&pricemax= Prisguide-linken viser stort sett bærevesker, men eg la den ved for å vise til fleire butikker som selger ipod-utstyr. Om du bur i Bergen, TRondheim eller Ålesund kan du gå på Eplehuset Endret 8. februar 2005 av zeph Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) De selger den separat på apple.com Her. spørs litt på hvem generasjon du har da. Edit: oppdatert link Endret 8. februar 2005 av dim3 Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Haha... var på apple.no jeg hadde sett etter en, men jeg hadde ikke fått med meg at det var flere sider med produkter Takker for svar EDIT: Stiller et spørsmål til jeg.... Da jeg kjøpte iPoden i dag, sa en i betjeningen at jeg måtte lade den skikkelig. (6-8t første gang). Nå har den stått på i ca. 6t. Displayet viser "Do not dissconnect". Vil det vises helt til den er ferdigoppladet? Endret 8. februar 2005 av The_Miracle Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hehe.. sånn kan det gikk Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Hehe.. sånn kan det gikk Hehe... lett å overse på den siden Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Ja ikke den enkleste web-shoppen som er.. Men de har bra priser og bra med utstyr. og bra shipping avtaler Endret 8. februar 2005 av dim3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå