Qwark Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Lurer på om det er mulig å overføre annet en mp3 filer til en creative zen? Problemet er at lillesøster som bor 500 km unna må ta å formatere og reinstalere windows. Maskinen er en 900mHz dell med windows me og den har ikke cd-brenner, så eneste måten å ta backup på er å overføre alle bildene(som er det viktigste) og filer over på mp3-spilleren, eventuelt å kjøpe en cdbrenner(må kjøpes fra dell da det er de eneste som passer, og koster 300% mer enn en du får kjøpt på netshop). Noen som veit hvordan eller om det er mulig å overføre filer til mp3-spilleren? Får ikke testet dette selv, men lillesøster som ikke er den helt store dataguruen sa at hun ikke fikk det til. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Jada, det går ann! Når du plugger i mp3-spilleren i pc-en, så vil du får opp en stasjon i min datamaskin, her kan du legge hva du vil, så lenge det er innenfor lagringskapasiteten til spilleren selvsagt Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 takker, skal få henne til å prøve. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Husk at du må ta med Creative cden for å legge inn driverne til Zen, den popper ikke bare opp av seg selv som Ipod gjør. Endret 8. februar 2005 av John Kåre Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Husk at du må ta med Creative cden for å legge inn driverne til Zen, den popper ikke bare opp av seg selv som Ipod gjør. de skal den gjøre me fult opgradetr winXP Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Husk at du må ta med Creative cden for å legge inn driverne til Zen, den popper ikke bare opp av seg selv som Ipod gjør. Mente det var som en usb-penn jeg.. Jeg trengte iallefall ikke å installere noe for å få min til å "poppe opp". Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Litt OT da men.. Er du helt sikker på at du må kjøpe en cd-brenner fra Dell? Greit at Dell bruker sære hovedkort, men de bruker da P-ata grensesnitt, så da skal hvilken som helst p-ata brenner fungere. Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Husk at du må ta med Creative cden for å legge inn driverne til Zen, den popper ikke bare opp av seg selv som Ipod gjør. de skal den gjøre me fult opgradetr winXP Vist du leser den første posten ser du at det er innstalert Windows ME på maskinen. Jeg skjønner enda ikke hvorfor folk kjøper Creative Zen, et lite brukervennlig produkt i mine øyne. Lenke til kommentar
solar_panel+ Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) ...bilde... Edit: drivere kan du evt. finne her Sp+ Endret 8. februar 2005 av solar_panel+ Lenke til kommentar
Qwark Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Litt OT da men.. Er du helt sikker på at du må kjøpe en cd-brenner fra Dell? Greit at Dell bruker sære hovedkort, men de bruker da P-ata grensesnitt, så da skal hvilken som helst p-ata brenner fungere. har ikke sett på dette selv, men det er sant som du sier at den bruker p-ata grensesnitt, men kabinettet er ikke bygd for at det skal passe inn standard deler. Husk at du må ta med Creative cden for å legge inn driverne til Zen, den popper ikke bare opp av seg selv som Ipod gjør. Hun driver å overfører musikk til spilleren hver dag så eg går ut fra at hun har driver installert. siden hun bor så lagt borte blir det til at jeg må drive telefonsuport for å få dette til og som mange her veit så er det litt vanskelig å drive telefonsupport til famillie medlemmer som stort sett bare kan starte messenger og explorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå