do77re Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 jeg har en Sony Trinitron CPD-G500. skal den være så lys? det svarte er blit liksom mørke grønn med masse contrast har stilt på det jeg kan men får det ikke mørkere. er det noe som kan gjøres??? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Først stiller du på brigtness og kontrast på skjermens front panel. Om det ikkje hjelper må du åpne skjermen og justere litt inni den. Er ikkje så vansklig, men du bør ha peiling på kva du gjer, er jo litt spenning inni der Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Min mening er at du bør holde deg langt unna å åpne skjermen. Altfor risikabelt, vi mennesker er litt klønete noen ganger, og det passer seg særdeles dårlig inne i en skjerm. Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Enig med Fredrik her - det er saftig mye strøm inni en CRT, så jeg ville ikke tatt av lokket uten å vite hva jeg drev med. Lenke til kommentar
do77re Skrevet 19. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2005 har snakket med de som reparerer disse type skjermer, og de sier at det er en processor i skjermen som styrer alt. hvis det er noen som har åpent en slik skjerm of fikset det samme problemet som jeg har hadde det vært greit å vite for de folka sa at det ikke gikk an Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 20. februar 2005 Del Skrevet 20. februar 2005 Har det samme problemet på en CPD-G420 19". Hadde vært fett om noen vet hvordan man fikser dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå