JudgeHawk Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Har overtatt en P3 500Mhz pc fra den gamle jobben, men den har et stort problem. Symptom: Maskinen fryser. Ingen reaksjon på mus/keyb., ingen bevegelse på skjermen. Dette kan framprovoseres dersom jeg åpner en Shockwave Flash anim. (swf), eller ved bruk av VNC, men skjer også ved jevne mellomrom ellers. Maskinen må rebootes totalt når dette skjer. Årsak: ?? Har testet med Windows XP & 2000 med samme resultat. Har nappet ut alt bortsett fra hovedk., minne, disker, grafikkkort, mus og keyboard. Minne,grafikkkort, mus og keyboard har jeg skiftet uten hell. Maskinen har ved en anledning gitt meg blåskjerm med en "0xC5: DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL" Jeg mistenker cpu eller hovedkort... Noen ideer? Eller verktøy som kan hjelpe meg? Haakon J. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. juni 2002 Del Skrevet 19. juni 2002 Bug Check 0xC5 DRIVER_CORRUPTED_EXPOOL , which is defined as 0xC5, indicates that the driver tried to access invalid memory at a process IRQL that was too high. Hentet fra denne siden:This]http://support.microsoft.com/default.aspx?...5252]This[/url][/url] Søk på google.com etter løsningen. Lenke til kommentar
JudgeHawk Skrevet 20. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2002 Har sjekket det, det eneste problemet er at for å få sjekket dette må jeg installere MS DDK og sette meg inn i driver verifier og så finne ut av hvilken driver som feiler. (Noe jeg har tenkt å gjøre i ettermiddag) Men dersom det er hk eller cpu som er korrupt, hjelper ikke det meg så veldig mye. Finnes det noe måte å sjekke et hk eller en cpu uten å bytte skiten? på forhånd takk, Haakon J. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå