j-- Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Fikk det tilsendt fra MP for testing Testing for Overklokking.no? Når kan vi vente å se denne testen, da? *glede seg til å lese test* Lenke til kommentar
Josten Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Mulig dette blir min neste psu. 31,7A på 12v ser jo ikke dårlig ut. Håper dere tester den i et støysvakt system slik at man virkelig får sett hvor stille den er. Ganske avgjørende for min del hvertfall. Gleder meg til test av den Endret 9. februar 2005 av Josten Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 31,7A? regnestykke? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2005 Max. samtidig belastning +12V1 og +12V2 er 380W. 18 amp på hver av 12v rail#1 og 12v rail #2 fir 36amp Men man kan bare bruke 380W av 12v samtidig som resulterer i: 380 / 12 = 31.66A Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Skal hente min i morgen, gleder meg grenseløst! Får forhåpentligvis bedre klokke resultater med mer stabil PSU Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Fin den, men greier meg enda godt med min Mist 550W. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 TAKK clvn, hadde lest noe av det men ikke alt. ATX12V-r2.01 TAKK Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Har fått denne PSUen nå, men er litt skuffet over den: Min Tagan 480w ga mer kvalitetsfølelse da den har flere 4pin molexkontakter (8 + 2 skjermede for grafikkort), imot 7 totalt på Mist 500w. 24pins-kontakten for hovedkortet var av typen som skal bøyes tilbake, altså den knakk av i bøyen (kan fortsatt festes). På Tagan var det en "smett innpå løsning", som virket mer forseggjort. Det var dessuten ikke med en skjermet 220v ledning, men en vanlig svart. Ikke var det med sånne borelåsbånd for å samle ledninger heller (Bagateller, men litt trist). Så i mine øyne er de eneste fordelene det at den har en superstille 120mm vifte som nå kan trekke luft direkte gjennom filteret i topp i mitt Lian-Li PC6277A, cablesleeves fram til første strømkontakt (hvorfor ikke helt fram?), og at molexkontaktene har en spesiell bøyle som gjør de lett å ta ut av harddiskene.. Denne kontakten passer forresten ikke på skjermkortet mitt, et x800 Pro vivo@XT PE med påmontert ATI Silencer 4, den blir for stor til å få plass imellom. Dette tror jeg flere kommer til å slite med. Var det verdt de ekstra kronene for ~20w mer, og mindre bråk? Nei... Dette kunne vært gjort SÅ mye bedre, 2-3 flere 4pins molexer + sleeves helt fram burde være en selvfølge, håper den kommer i en ny revisjon med disse manglene utbedret. Å betale nesten 1000 spenn for denne, synes jeg var i meste laget.. Sitter du på en Tagan 480w (den nyeste versjonen med 4 s-ata + +) og tenker på å bytte den ut til fordel for denne, vil jeg heller anbefale deg å modde Tagan med noen Papst 19dB vifter, og noen kule cablesleeves, og du har omtrent samme resultatet.. Dette er min ærlige mening, dere som mener noe annet får selvfølgelig gjøre det, dette var bare ment som en slags hjelp for dem som enda ikke har bestemt seg for å kjøpe den.. Lenke til kommentar
erlend øye Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Tror Microplex har sluttet å selge det, men PCStyling.no har det. Jeg kjøpte derfra for ikke mange dager siden. Hva i all verden får deg til å tro at Microplex har slutta å selge Mist 500W PSU ?? Vet du i det hele tatt hvem som står bak MIST? PC-styling suger uansett Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Tror Microplex har sluttet å selge det, men PCStyling.no har det. Jeg kjøpte derfra for ikke mange dager siden. Hva i all verden får deg til å tro at Microplex har slutta å selge Mist 500W PSU ?? Vet du i det hele tatt hvem som står bak MIST? PC-styling suger uansett Det er Tagan eller MIST 550W det var snakk om.. vennligst holde deg saklig, ingen grunn til å skrive slike meldinger når du selv ikke helt forstår hva du quoter engang. Endret 23. februar 2005 av Pritorian Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 (endret) Tror Microplex har sluttet å selge det, men PCStyling.no har det. Jeg kjøpte derfra for ikke mange dager siden. Hva i all verden får deg til å tro at Microplex har slutta å selge Mist 500W PSU ?? Vet du i det hele tatt hvem som står bak MIST? PC-styling suger uansett Det er Tagan eller MIST 550W det var snakk om.. vennligst holde deg saklig, ingen grunn til å skrive slike meldiner når du selv ikke helt forstår hva quoter engang. Dessuten var det ikke PSU det var snakk om. Jeg snakket om sorte kabelstrømper. Edit: Skrivefeil Endret 23. februar 2005 av ivellios Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 23. februar 2005 Del Skrevet 23. februar 2005 Synes denne virkeligt var fin Synd jeg har kjøpt meg ny psu, som koster shorta i forhold til ytelsen (profil så skjønner dere) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå